مرادی خبر داد:ویسی گزینه جدی هدایت پارس جنوبی جم،دوشنبه ۲۰ درصد قراردادها را خواهیم داد،اجازه جدایی ترکمان را نخواهیم داد!

شناسه خبر: 24321
تاریخ انتشار: 01 دی 1398

مراد مرادی سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم یکشنبه شب در مورد مسائل مختلف این باشگاه با برنامه تلوزیونی نشان صحبت کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر مرادی ابتدا در پاسخ به سوال مجتبی صالح احمدی مجری برنامه پیرامون ماجرای جدایی ترکمان و دیگر بازیکنان تیم گفت:روز دوشنبه ۲۰درصد قرارداد بازیکنان تیم پرداخت می شود و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.ترکمان یک روز از سزپرست تیم مرخصی گرفته بود و اکنون ما شنیدیم با تیمهای دیگری مذاکره کرده که همین جا اعلام میکنم با فدراسیون و تیم مذکور صحبت کرده ایم و اجازه جدایی مدافع تیم خود را نخواهیم داد.

 

وی درباره گزینه های مربی گری پارس جنوبی جم اینگونه توضیح داد:منصوریان و ویسی گزینه های ما هستند که منصوریان اعلام کرده که فعلا می خواهد استراحت کند.سعی میکنیم یک مربی خوب را بعد از بازی مقابل پیکان برای هدایت تیم انتخاب کنیم .

 

مرادی ادامه داد:با پرداختی روز دوشنبه تیم در شرایط خوبی قرار خواهد گرفت و ما مشکلی نخواهیم داشت.این نوید را به اهالی جم می دهم که تمرینات تیم را به جم آورده ایم تا تیم در شهر خودش تمرین کند.این قول را می دهم که برای اولین بار دفتر باشگاه را در شهر جم دائر کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.