اندر احوالات انتخاب های جدید باشگاه لیگ برتری جم:آب در کوزه و ما….

شناسه خبر: 24558
تاریخ انتشار: 11 دی 1398

هومن افاضلی سرمربی جدید پارس جنوبی  جم دستیاران خود را انتخاب کرد که در این راستا حمیدرضا عبداللهی، محسن بنگر، عباس کیماسی به عنوان مربی دروازه بان‌ها، محمد عشقی به عنوان بدنساز و محسن اینانلو و احسان صفرخانی به عنوان آنالیزور معرفی شدند.عرفان جم رتبه و مهدی نوری نیز در کادر فنی حضور خواهند داشت.

به گزارش فوتبال بوشهر نکته جالب در این لیست که بنظر می رسد عرفان جم رتبه تنها مربی بومی جمی باز هم دستیار اول نباشد تا محسین بنگر و دیگران هنوز فوتبال تمام نکرده تجربه مربی گری در لیگ برتر را هم تجربه کنند.

 

بنگر که در دوران حضور تارتار به عنوان بازیکن راهی جم گردید و خیلی زود هم در نیم فصل جدا شد ،اکنون به عنوان مربی به عنوان یکی از کمکهای هومن افاضلی معرفی شده است تا باز هم مانند گذشته بی مهری های عجیبی را نسبت به مربیان بومی استان شاهد باشیم!

 

این در حالی است که اگر برای کسب تجربه و حضور روی نیمکت بود دوستان در باشگاه لیگ برتری شهر جم می توانستند از مربیان بومی استان در کنار سرمربی جدید استفاده کنند اما گویا باید همچنان نوشت:آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم، یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم .

 

این نکته مهم را به این دلیل متذکر شدیم چرا که انتهای فصل باز هم ماجرای شکایت و کمیته تعین وضعیت در میان است اما انگار این در برای مدیران پارس فقط روی یک پاشنه می چرخد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.