انتقادات اعضای شورا از وضعیت تیم شاهین شهرداری:شهردار تیم را به حال خود رها کرده است،توانایی جذب بازیکن با کیفیت را ندارند!

شناسه خبر: 24634
تاریخ انتشار: 16 دی 1398

 

شاهین شهرداری بوشهر در شرایطی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را به پایان برد که رکورد بدترین نتایج یک تیم را به نام خود ثبت کرد و برای ادامه مسابقات هم برنامه امیدوارکننده ای ندارد.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از «خلیج فارس»؛ برخی اعضای شورای شهر معتقدند شهردار بوشهر این تیم را به حال خود رها کرده، از سویی مدیریت باشگاه شاهین نیز توانایی لازم را برای چانه زنی برای حفظ و جذب بازیکنان ندارد.

در همین خصوص، عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه از ابتدا گفتیم که شهرداری توانایی تیمداری در لیگ برتر ندارد و باید امتیاز شاهین را به بخش خصوصی واگذار کند، ادامه داد: نهایتا تیم در مجموعه شهرداری ماند، اما شاهدیم که با بی خیالی سرمایه مالی و اجتماعی شهر در حال آب شدن است.

وی ادامه داد: ارزش امتیاز تیم لیگ برتری حدود ۲۰ میلیاردتومان برآورد می شود و ۳۰ میلیاردتومان نیز تا پایان مسابقات هزینه خواهد شد که اگر با بی خیالی موجود به سقوط تیم منجر شود، سرمایه اجتماعی و مالی شهر و شهرداری ازبین خواهد رفت.

برزگرزاده تصریح کرد: ضمن تشکر از زحمات شهردار، اما شاهدیم که در ماجرای تیم شاهین ایشان باشگاه را به حال خود رها کرده است. واقعا اگر ایشان از جیب شخصی شان ۱ میلیون تومان در جایی سرمایه گذاری کرده بودند، اینگونه نسبت به سرمایه شخصی خود بی تفاوت بودند که در خصوص شاهین این وضعیت را شاهدیم.

عضو شورای شهر بوشهر خطاب به رییس شورا با بیان اینکه دستور هفته قبل شما در جلسه اعضای شورا با کادر فنی و هیات مدیره برای تزریق مالی به این باشگاه به نتیجه نرسیده است، اظهار داشت: در قبال نابودی سرمایه ۴۰، ۵۰ میلیاردی شهر چه کسی باید جوابگو باشد غیر از شهردار و شورای شهر؟

وی با انتقاد از رها شدن تیم شاهین تصریح کرد: اگر بنا است نیم فصل دوم هم دست مان به نشانه تسلیم بالا باشد، بهتر است بازیکنان امید در لیگ شرکت کنند تا اگر هم شکست های پرگل رقم می خورد، حداقل تجربه و دستاوردی برای بازیکنان بومی وجود داشته باشد.

عبدالله زاده: غصه تیم شاهین بخوریم با عملکرد عمرانی زیرصفر شهرداری

ندا عبدالله زاده دیگر عضو شورای شهر هم با بیان اینکه شهردار تیم شاهین را رها کرده، گفت: در شرایط سختی که بازیکنان توانمند به سختی به شاهین می آیند، از دست دادن بازیکنانی مثل بارانی که سریعا جذب تیم گل گهر شده نشان می دهد مدیریت توانایی لازم را ندارد. از طرفی درحالی که اردوی تیم در تهران است، مدیرعامل باشگاه در بوشهر حضور دارد.

وی با انتقاد از شهردار بوشهر ادامه داد: نمی دانیم غصه نداشتن پروژه عمرانی و عملکرد زیر صفر شهرداری در این حوزه را بخوریم یا تیمداری ضعیف در لیگ برتر. جلسات ما هم غیر از صحبت های خودمان، خروجی دیگری ندارد.

عبدالله زاده با اشاره به نشست هفته قبل اعضای هیات مدیره، کادر فنی شاهین و اعضای شورای شهر در شهرداری گفت: میشو سرمربی تیم در این جلسه لیست هایی برای جذب اعلام کرد که لیست اول آرمانی و غیرقابل اجرا بود، مثلا جذب بازیکن از نفت آبادان که در بین چهار تیم بالای جدول است در تیم شاهین که انتهای جدول می باشد غیرواقعی است، لیست دو و سه نیز بازیکنانی از لیگ یک بود که بعضا گزینه هایی خوبی بودند، اما با توجه به اتمام مهلت نقل و انتقالات، عملکرد خوبی از باشگاه در زمینه جذب بازیکنان شاهد نیستیم.

دهدار: مشکل مالی نداریم، مشکل چانه زنی داریم

رییس شورای شهر بوشهر نیز با بیان اینکه برای تیم شاهین مشکل مالی رخ نداده و شهرداری به تعهداتش طبق برنامه عمل کرده، گفت: آنچه اکنون شاهدیم مشکل چانه زنی است که جذب بازیکنان مناسب برای تیم شاهین که در انتهای جدول قرار گرفته، دشوار می باشد و نیازمند راهکارهای خاص مدیریتی است.

چارکی نماینده شهردار که در این جلسه حضور داشت هم از تماس با سرپرست تیم شاهین خبر داد و از قول وی اعلام کرد که دو بازیکن جدید جذب شده و با دو بازیکن دیگر هم روزهای آینده قرارداد بسته می شود.

در این حال برزگرزاده عضو شورا ابراز عقیده کرد که بیش از تعداد نفرات جذب شده، کیفیت آنها مهم است تا ناکارآمدی ابتدای فصل در یارگیری رخ ندهد.

در این حال، اکبر توسلی عضو شورا خطاب به برزگرزاده اظهار داشت: الان برخی شما را متهم به دخالت می کنند.

برزگرزاده هم با بیان اینکه من شناختی از بازیکنان و اینکه از کجا دارند نداشته و صرفا می گویم که روی کیفیت آنها توجه شود.

دهدار رییس شورا نیز گفت: اتفاقا بخشی از مشکلات امروز شاهین ناشی از عدم دخالت به موقع شورای شهر بود که کار را به اینجا کشاند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.