سه نکته از اولین بازی تیم ملی امید ایران/ بوشهری ها امیدوارکننده ظاهر شدند+تصاویر

شناسه خبر: 24668
تاریخ انتشار: 19 دی 1398

تیم ملی امید ایران در اولین بازی رقابتهای گروهی انتخابی المپیک توکیو به دیدار ازبکستان رفت و در نهایت با نتیجه ۱بر۱ خاتمه یافت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر محمد محبی متین کریم زاده و مهدی قائدی سه بازیکن بوشهری بودند که در این بازی فرصت حضور در میدان را داشتند که به بررسی عملکرد آنها می پردازیم.

 

متین کلاسیک و خوش روحیه ،اوت انداز جدید ایران در آسیا بوشهری است!

تا همین یک ماه پیش کمتر کسی فکر میکرد این بوشهری جسور و چپ پای جایی در لیست نهایی تیم ملی امید داشته باشد اما متین کریم زاده در پارس بیش از گذشته خودی نشان داد تا در بازی پنج شنبه مقابل ازبکستان ۹۰ دقیقه در ترکیب ثابت امیدها مقتدرانه ظاهر شود.کریم زاده مامور اول پرتابهای بلند تیم امید بود که اتفاقا پرتاب او بالاخره منجر به گل شد.جوان بوشهری امیدها به ندرت اجازه نفوذ به ازبکها را داد و چند بار به راحتی مانع حرکت بال راستشان شد و حالا با اعتماد به نفس بیشتر برای بازی با کره جنوبی اماده می شود.

 

  محبی دوندگی بی امان و حیف از موقعیتی که از دست رفت

جوان اول فوتبال ایران در فصل جدید لیگ برتر به عنوان بال راست ۸۴ دقیقه در ترکیب ثابت به میدان رفت.محبی در این بازی دوندگی بی امانی داشت و جابجایی او با دیگر وینگر امیدها نشان داد استیلی روی سرعت و فشار بی امان وینگر سپاهان حساب ویژه ای باز کرده است.پاس عرضی صیادمنش به محبی رسید می توانست یک گل مهم ملی برای این بوشهری خوش استیل باشد اما با بدشانسی ضربه محبی به بیرون رفت.محمد محبی می تواند در بازی مقابل کره پرنده تیم ملی امید روی توپهای ارسالی باشد.

 

 

قائدی،ورودش به زمین ایران را امیدوار کرد 

یکی از آقای گلهای لیگ برتر ایران که فصل آرام و موفقش را ادامه می دهد.قائدی در همان نیمه دوم که وارد بازی شد با یک حرکت تکنیکی ازبکها را بهم ریخت و می توانست یک گل تاریخی را به ثمر برساند اما فقط یک نوک پا کم آورد.

با این حال قائدی با تغییر پستی که در لیگ برتر از وینگر به مهاجم داده ،همانی شده که خودش می خواهد یعنی نزدیک شدن به دروازه  و زدن گلهای حساس…استیلی در مصاحبه بعد از بازی مقابل ازبکستان اعلام کرده که نیمکت نشینی قائدی و حضور او در نیمه دوم تاکتیک تیم ایران بوده است.قائدی مانند محبی و کریم زاده یکی از وزنه های مهم تیم ملی امید استو امید داریم با یک برد مقابل کره جنوبی دروازه المپیک توکیو به ایرانی ها نزدیک شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.