انتقاد شدید رئیس هیات فوتبال جم از وضعیت عجیب باشگاه لیگ برتری شهرش:تصمیماتی که اوایل فصل در ثبت قراردادها و جذب‌ها صورت گرفت، اکنون مشکل‌ساز شده! باشگاه پارس هنوز هیات مدیره ندارد !

شناسه خبر: 24721
تاریخ انتشار: 24 دی 1398

رئیس هیات فوتبال شهرستان جم با اشاره به اینکه تشکیل هیئت مدیره یک باشگاه ورزشی از ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین اقدامات تیم‌داری است گفت: اتخاذ تصمیم‌های فردی و غیرکارشناسی در باشگاه پارس جنوبی باعث ایجاد مشکلاتی در آینده تیم خواهد شد و تصمیماتی که اوایل فصل در ثبت قراردادها و جذب‌ها صورت گرفت اکنون مشکل‌ساز شده است.

محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با اشاره به برگزاری اردوی چهار روزه تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال ایران در جم اظهار داشت: اردو انتخابی تیم ملی از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ دی‌ماه با حضور بازیکنان منتخب استان‌های جنوبی ایران در جم برگزار شد که در سه روز اول این اردو، تمرینات در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و در روز سوم دیدار تدارکاتی با منتخب جم صورت گرفت.

رئیس هیات فوتبال شهرستان جم افزود: در روز پایانی فرصتی برای بازیکنان استان و شهرستان جم مهیا کردیم تا بتوانند ظرفیت‌های خود را به کادر فنی تیم ملی نشان دهند که در صورت جلب نظر کادرفنی، بازیکنان جدیدی از استان بوشهر در لیست نهایی تیم ملی زیر ۱۳ سال ایران دعوت شوند.

وی از بحران مالی نمایندگان فوتبال شهرستان در لیگ استان خبر داد و افزود: تیم‌های جام جم، جنوب‌جم و تلاش جم به عنوان نمایندگان شهرستان در لیگ‌های استان حضور دارند که گریبان‌گیر مشکلات مالی شده‌اند و برای ادامه مسابقات با مشکلات مختلفی مواجه‌اند.

مدیر تیم ملی زیر ۱۳ سال فوتبال ایران با اشاره به اینکه در گذشته کمک‌هایی به تیم‌های فوتبال و فوتسال داشته‌ایم گفت: در شرایط فعلی اکثر تیم‌های ورزشی با مشکل مالی مواجه شدند و هیئت‌ها نیز قادر نیستند به تنهایی مشکلات تیم‌ها را حل کنند و نیاز است مسؤولین ورزشی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و خیرین به کمک ورزش شهرستان آمده تا بخشی از مشکلات حل شود.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: باشگاه پارس جنوبی در حوزه مدیریتی با مشکلاتی مواجه است و هنوز هیئت مدیره باشگاه انتخاب نشده و این بی‌مدیریتی‌ها در آینده به باشگاه ضربه خواهد زد.

اسدی با اشاره به اینکه تشکیل هیئت مدیره یک باشگاه ورزشی از ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین اقدامات تیم‌داری می‌باشد خاطرنشان کرد: اتخاذ تصمیم‌های فردی و غیرکارشناسی در باشگاه، باعث ایجاد مشکلاتی در آینده تیم خواهد شد و تصمیماتی که اوایل فصل در ثبت قراردادها و جذب‌ها صورت گرفت، اکنون مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: انتخاب افراد صاحب نظر و ورزشی استان بوشهر و شهرستان جم در بدنه هیئت مدیره باشگاه، قطعا کمک بزرگی به پارس جم خواهد کرد و سلایق فردی و تصمیمات شخصی در آینده تیم نقش کمتری ایفا خواهد کرد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم تاکید کرد: یقینا در کنار حمایت‌های مسئولین استان و شهرستان، نیاز است مدیران منطقه ویژه عسلویه نیز در رفع مشکلات باشگاه پارس جنوبی عزم جدی‌تری داشته باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.