شهردار بوشهر:این دو پیروزی، نوید روزهای بهتری برای شاهین شهرداری میدهد

شناسه خبر: 2488
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1396

شهردار بندر بوشهر: تفکر مناسب، اعتماد به نفس و روحیه جنگندگی می تواند در ادامه راه موفقیت تیم شاهین شهرداری را رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، غلامعلی میگلی نژاد در نشستی با حضور مسئولان، کادر فنی و بازیکنان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر یبان داشت: نتایج خوب دو هفته ابتدایی رقابتهای لیگ دسته ۲ و کسب دو پیروزی پیاپی توسط تیم شاهین شهرداری باید با تلاش و درایت بالاتر مجموعه مدیریتی ، کادر فنی و بازیکنان در جهت رضایمندی مردم و هواداران شاهین تداوم یابد.

شهردار و رییس هیت مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خطاب به کادر فنی و بازیکنان افزود: در دو بازی اخیر بخوبی ایفای نقش کردید که این دو پیروزی می تواند نوید بخش روزهای درخشان تری باشد و در این میان تفکر مناسب، اعتماد به نفس، روحیه جنگندگی و با اقتدار وارد میدان مسابقه شده ار جمله عواملی است که می تواند موفقیت و صعود تیم شاهین شهرداری را رقم بزند.

میگلی نژاد اذعان داشت: تشکیل تیم شاهین شهرداری از همان ابتدا با هدف زنده کردن نام شاهین و رضایتمندی خیل عظیم هواداران این تیم قدیمی بوده است و در ادامه رقابتها سعی داریم با کمک همه عوامل مشکلات تیم را به حداقل برسانیم و صعود به لیگ دسته یک حق همه شاهینی ها هست که این مهم با تلاش مضاعف همه عوامل باشگاه و بخصوص کادر فنی و بازیکنان دور از دسترس نخواهد بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.