هفته شانزدهم لیگ دو/ ایرانجوان بوشهر ۲ شهداری رزکان البرز ۲ / فرار از شکست با تعویض های طلایی

شناسه خبر: 24921
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1398

هفته شانزدهم لیگ دسته دوم در حالی خاتمه یافت که ایرانجوان بوشهر در خانه مقابل شهدای رزکان البرز به تساوی دو بر دو رضایت داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوانی ها در هوای سرد بوشهر میزبان تیم با انگیزه ای بودند که در نیمه اول خوب و منطقی و روی شوتهای تماشایی عرصه را بر شاگردان قنبری تنگ کردند. حریف موفق شد با پاسهای تکضرب و دو شوت زیبا ،دو گل را وارد دروازه ایرانجوان کند.

 

نیمه دوم شرایط بر عکس شد و ایرانجوان با حمایت اندک هواداران حاضر در ورزشگاه یکپارچه حمله شد.مهدی چاهکوتازاده بازیکن نیم فصل اول شاهین شهرداری اولین تعویض نیمه دوم لقب گرفت و در دقیقه ۵۰ روی یک توپ برگشتی زننده گل اول ایرانجوان لقب گرفت.

تیم بوشهری که نیم فصل دوم را به بدترین شکل ممکن استارت زده بود و هر حاشیه مالی و مدیریتی را تجربه کرده بعد از این گل باز هم حمله کرد و می توانست خیلی زودتر هم به گل برسد اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.در اواخر بازی سرمربی ایرانجوان تغیراتی را اعمال کرد،مشایخ با تجربه به نوک خط حمله رفت و یک ضربه سر زیبای او روی خط توسط دروازبن حریف مهار شد.باغبان به خوبی در قلب دفاعی ضد حملات مهمان را پوشش داد تا اینکه در دقیقه ۹۴ سروش چغادکی با شوتی سرکش و زیبا گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا هر دو تعویضی ایرانجوان در این بازی طلایی لقب بگیرند.

این تساوی خانگی ایرانجوان را ۲۱ امتیازی کرد و در مکان هفتم جدول قرار داد.فاضله ایرانجوان تا تیم صدرنشین اکنون عدد هشت می باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.