افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم:فکر نمی‌کنم تیم من گزینه سقوط باشد،در این هفته دو جلسه از تمرین را از دست دادیم!

شناسه خبر: 25143
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1398

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: گرفتن یک تیم در میانه فصل سخت است و قسمت من این جوری است که کارهای سخت را انجام دهم.

هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از بازی این تیم برابر سایپا اظهار داشت: بعد از مدت‌ها به این استادیوم آمدم و تایم زیادی در باشگاه بودم و امیدوارم پاس را دوباره داشته باشیم اینجا جای بزرگی است و امیدارم پاس برگردد.

وی افزود: در این هفته دو جلسه از تمرین را از دست دادیم و تمرینات خوبی نداشتیم و از بازیکنانمان تشکر می‌کنم. به ویژه از محمد نوری و با این سن و سال که ۹۰ دقیقه بازی می‌کند و می‌تواند الگوی مناسبی برای بازیکنان‌مان باشد.

سرمربی پارس جنوبی گفت:‌ طبیعی است یک تغییراتی که در تیم داشتیم این اتفاقات رخ دهد و در شروع نیم فصل دوم پیکان را بردیم و بعد از آن با پرسپولیس بازی کردیم و من تیم را تحویل گرفتم. تیم با روندی که در حال طی کردن است بازیکنان کم کم به شرایط ایده‌آل می‌رسند و من از تیم راضی هستم. یادمان باشد گرفتن یک تیم در بین فصل سخت است و قسمت من این جوری است که کارهای سخت را انجام دهم.

افاضلی در ادامه افزود: فکر نمی‌کنم تیم من گزینه سقوط باشد. من در این سال‌ها تیم‌هایی با چنین شرایط سختی داشتیم و اینجوری فکر نمی‌کنم و اگر شرایط حاشیه‌ای تیم را مدیریت کنیم موفق می‌شویم.

وی در مورد حضور سرمربی تیم ملی در ورزشگاه گفت: من در بین دو نیمه متوجه شدم و سعی کردم به بچه‌ها چیزی نگویم و در اینکه آمدند بازی ما را ببینند این یک روند نرمالی است که سرمربیان تیم ملی باید انجام دهند و خوشحالم ایشان هم در بازی اول بازی ما را انتخاب کردند. به ایشان تبریک می‌گویم و آقای اسکوچیچ تلاش می‌کند تیم را به جام جهانی ببرند و کار سختی دارند و همه باید به ایشان کمک کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.