احکام انضباطی هیات فوتبال صادر شد:پارس احمدی نقره داغ شد!

شناسه خبر: 25364
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1398

 

کمیته انضباطی هیات فوتبال استان بوشهر پس از بررسی محتویات پرونده ها و با انجام مشاوره و با اعلام ختم رسیدگی، آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال استان به شرح ذیل صادر کرد:

 

دیدار تیم های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس دیر از سری رقابت های زیر ۱۵ سال استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

سپهر ناظرنیا، بازیکن تیم پرسپولیس دیر به دلیل رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج و فحاشی و درگیری با داور، به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است.)
ابوالفضل دره شوری، بازیکن تیم پرسپولیس دیر به دلیل رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج و فحاشی و درگیری با داور، به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است.)
اشکان شیرانی، بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج و درگیری با بازیکن حریف، به یک جلسه محرومیت و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای قطعی است.)
باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، به دلیل تهدید داور توسط تماشاگران منتسب به این تیم، به پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای قطعی است.)
نتیجه سه به صفر به نفع تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل ترک زمین از سوی تیم پرسپولیس دیر، صادر شد. (رای قابل تجدید نظر است.)

دیدار تیم های فوتبال مجتمع گاز پارس جنوبی و ایرانجوان بوشهر از سری رقابت های لیگ برتر جوانان استان برگزار و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

باشگاه ایرانجوان بوشهر، به دلیل عدم‌حضور و انصراف از مسابقه، به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای قطعی است.)
نتیجه سه به صفر به نفع تیم مجتمع گاز پارس جنوبی به دلیل عدم‌حضور و انصراف از مسابقه از سوی تیم ایرانجوان بوشهر، صادر شد. (رای قابل تجدید نظر است.)

دیدار تیم های فوتبال پاس نیروی انتظامی و عقاب بوشهر از سری رقابت های لیگ بزرگسالان استان برگزار و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

خضر شورکی، بازیکن تیم پاس به دلیل رفتار غیر ورزشی و قصد درگیری با تماشاگران تیم حریف، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای قطعی است.)
حمیدرضا زحمتکشان، بازیکن تیم عقاب بوشهر به دلیل رفتار غیر ورزشی و درگیری با تماشاگران تیم حریف، به ۴ جلسه محرومیت و پرداخت ۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است.)
امراله رضایی، سرمربی تیم پاس به دلیل درگیری با تماشاگران تیم حریف، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای قطعی است.)

دیدار تیم های فوتبال انرژی پارس جنوبی جم و پارس برازجان از سری رقابت های زیر ۱۵ سال استان برگزار و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

حسن قائدی، مربی تیم پارس برازجان به دلیل رفتار غیر ورزشی و اخراج در پی اعتراض به داور، به ۳ جلسه محرومیت و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است.)
محمدرضا کمال نژاد دلیل رفتار غیر ورزشی و اعتراض به داور، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای قطعی است.)

 

دیدار تیم های فوتبال پارس احمدی و پرسپولیس دیر از سری رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان به شرح زیر صادر کرد:

غلامحسین فولادی، بازیکن تیم پارس احمدی به دلیل رفتار غیر ورزشی، حمله به داور و تحریک عوامل باشگاه، به چهار ماه محرومیت و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)
مسیب ورزندی، بازیکن تیم پارس احمدی به دلیل رفتار غیر ورزشی، درگیری با داور، به چهار جلسه محرومیت و پرداخت ۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)
حسین غلامی ، بازیکن تیم پارس احمدی به دلیل رفتار غیر ورزشی و درگیری با داور، به چهار جلسه محرومیت و پرداخت ۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)
عبدالرسول حسینی، بازیکن تیم پارس احمدی به دلیل رفتار غیر ورزشی و درگیری با داور، به سه جلسه محرومیت و پرداخت ۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)
علی بیات و فرشید بیات، تماشاگران منتسب به تیم پارس احمدی به دلیل ورود غیر مجاز به زمین مسابقه و فحاشی و درگیری با داور، به چهار ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)
باشگاه پارس احمدی، به دلیل فحاشی توسط تماشاگران‌منسوب به این باشگاه، به انجام یک مسابقه در زمین بی طرف محکوم شد. ( این رای قابل تجدید نظر است)
باشگاه پارس احمدی، به دلیل توهین به داور توسط تماشاگران‌منسوب به این باشگاه، به پرداخت ۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قطعی است)
نتیجه مسابقه ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس دیر به دلیل ناتمام ماندن مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به تیم پارس احمدی، صادر شد.(رای صادره غیر قطعی است)


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.