دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال،همه چیز تحت تاثیر درخشش صمیمی

شناسه خبر: 25466
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1398

دروازبان بوشهری مس سونگون در بازی دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران باز هم درخشید تا تیمش شانس زیادی برای رسیدن به فینال داشته باشد.

به گزارش فوتبال بوشهر دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در بازی های خارج از خانه همراه بود. در ورامین از ساعت ها قبل شایعاتی مبنی بر عدم برگزاری این بازی به دلیل مخالفت شورای تامین به گوش می‌رسد اما در نهایت این بازی راس ساعت ۱۶ استارت خورد. بازی دو تیم در نیمه اول با تک گل فرهاد فخیم به سود مس سونگون به پایان رسید. این درحالی است که فحیم به دلیل اعتراض به داور در یک صحنه دیگر با کارت زرد مواجه شد تا بازی برگشت دو تیم در تبریز را از دست بدهد و بازی به همین دلیل برای دقایقی متوقف شد.

با شروع نیمه دوم این مسی ها بودند که موفق شدند گل دوم را هم وارد دروازه مهمان خود کنند و توسط مسلم اولاد قباد دروازه مجتبی نصیری‌نیا را باز کردند.دقایقی بعد سعید تقی زاده گل سوم را به ثمر رساند. پس از این گل پاورپلی ستارگان با درخشش علیرضا صمیمی در دروازه مس همراه شد اما درنهایت ستارگان موفق به گل زنی شد و توسط نجف زنگی اختلاف را به حداق رساند اما دقایق بعدی مسی‌ها به گل چهارم و پنجم رسیدند تا این بازی را با یک برد شیرین به پایان برسانند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.