انتقاد سرمربی پارس جنوبی جم از بهروزیان ،این بار شدید تر از گذشته: قضیه را تا همین جا سربسته اعلام کردم اما در ادامه جزئیات را خواهم گفت!

شناسه خبر: 25599
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1398

سرمربی پارس جنوبی جم بار دیگر در رسانه ها به اداره ورزش و جوانان بوشهر تاخت و عنوان کرد در صورت ادامه این وضعیت ،برخی مسائل را به هواداران تیمش افشاگری خواهد کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر هومن افاضلی سرمربی پارس که با روزنامه خبرورزشی مصاحبه کرده ابتدا عنوان کرده که خیلی واضح باید گفت اراده ای برای پرداخت این پول وجود ندارد!این پول به تیم ما تزریق نشده با وجودی که همه راهکارهای قانونی هم فراهم است اما ایشان دوست ندارد به تیم ما کمکی صورت بگیرد!

 

سرمربی پارس جنوبی جم که به نظر می رسد در این مصاحبه هدف و نظرش بهروزیان مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر است در ادامه گفته:خیلی قطره چکانی این پول به تیم ما تزریق شده و حتی شنیده ام از طریق همین پول به جاهای دیگر هم قول داده اند اما باید بگویم این تیم متعلق به مردم است.اگر در ادامه همین روند ادامه داشته باشد دیگر ادامه همکاری در اینجا برایم میشر نیست و من این ماجرا را باز خواهم کرد!ما به عشق این هواداران بازی میکنیم. قضیه را تا همینجا سربسته اعلام کردم اما در ادامه جزئیات را خواهم گفت!

 

هنوز مشخص نیست که بهروزیان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر این بار در واکنش به مصاحبه افاضلی ،پاسخی خواهد داشت یا خیر!؟


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.