نگاهی به لیگ نوجوانان برتر استان در سال ۹۸/ یادداشت:احمد محمدیان

شناسه خبر: 25701
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1398

نگاهی به لیگ نوجوانان برتر استان در سال ۹۸

یادداشت:احمد محمدیان مربی فوتبال

جاده ایی زیبا و دل انگیز که کمترین کسی به آن توجه کرده در سال های اخیر استان.
جاده ی فوتبالی پر از درختان پر ثمر اما نیاز به یک باغبان با تجربه و عاشق و پرانگیزه دارد که با تغییرات انجام شده در کمیته جوانان امیدی مضاعف پیدا شده است.
درختان (تیم ها) پرثمر(بازیکن های مستعدد) و باغبان هایی عاشق بدون چشم داشت و حمایتی با تمام عشق محافظت می کنند از این جاده ی پاک و زیبا…

تیم پارس جنوبی که از همان اول فصل خود رو در قالب یک قهرمان نشان داد، تیمی کاملا آکادمیک و دست رنج چند سال اخیر همان باشگاه..

تیم استقلال بوشهر پرمهره ،تیم خلیج پنبه ریز با کادر جوان و بازیکن های پر انگیزه اش ،تیم فجر صبای بوشهر تیمی جنگجو پرهوادار و استعداد ،تیم سپاهان عالیشهر با بازیکن های تکنیکی اش ،تیم پرسپولیس دیر مستعدد ،تیم سپاهان گناوه مهد فوتبال وتیم مجتع گاز پرتلاش ،تیم ساتراپ آبپخش از دشستان بزرگ و تیم شاهین دیلم لیگ مهیج را شروع و به پایان رساندن در فصلی که گذشت. لیگی ۱۰ تیمی که در مجموع ۱۸ بازی رفت و برگشت انجام شد که در پایان پارس جنوبی قهرمان این فصل لیگ برتر نوجوانان استان بوشهر شد.

پیشرفت فوتبال استان از جاده لیگ نوجوان باید عبور کند خدایی نکرده اگر این جاده مورد توجه قرار نگیرد، حتما به جاده هایی دیگر فوتبال استان لطمه وارد میشه. پیشرفت فوتبال استان بوشهر از لیگ پر ثمر نوجونان باید عبور کند.

اگر تعهد کاری،تخصص کاری و تلاش زیاد، جای تملق گویی رو بگیرد فوتبال استان پیشرفت شگرفی خواهد کرد. با تغییرات انجام شده در سطوح کمیته جوانان و ورود افراد متخصص فوتبالی به آینده فوتبال استان امیدواریم.
و در پایان یک خدا قوت به تمامی مربی های رده پایه استان که باید این پیشنهاد را اضافه کنم: آموزش را در رده نوجوانان در اولویت قرار دهیم و صرفا نتیجه گرا نباشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.