طلبکاران پارس جنوبی هرروز بیشتر از دیروز!

شناسه خبر: 25817
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1399

۳ پرونده شکایت جدید از پارس جنوبی در فدراسیون فوتبال به صدور حکم رسید.

باشگاه پارس جنوبی جم پرونده های شکایت متعددی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دارد و مسئولان این باشگاه نیز اقدامی برای پرداخت این بدهی ها انجام ندادند. اکثر بازیکنان و مربیان و کادراجرایی سابق این باشگاه از پارس جنوبی به تعیین وضعیت شکایت کردند و مسئولان باشگاه فقط بدهی دو سه نفر از آنها را پرداخت کردند و مابقی سرجای خود هستند. امروز نیز کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حکم ۳ شکایت جدید از پارس جنوبی را صادر کرد. در احکام جدید تعیین وضعیت درباره پارس جنوبی آمده است:

با توجه به شکایت امیر شبانی‌چشمه خسروی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام ۸ میلیون و ۲۸۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین در پی شکایت امید سینک از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۴۹ میلیون و ۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

ضمن اینکه در پی شکایت مهدی شنه مطلق نیز از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۳۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت های متعدد از پارس جنوبی در شرایطی رخ می دهد که مراد مرادی مدیرعامل باشگاه اعتقاد دارد بیشتر از ۸۰ درصد بدهی افرادی که شکایت کردند را پرداخت کرده اما شاهد آن هستیم که روز به روز به شکایت های موجود در فدراسیون از پارس جنوبی اضافه می شود و هیچ کس هم پاسخگوی اتفاقات نیست.
این در حالی است که در نیم فصل رقابت های لیگ برتر مسئولان پارس جنوبی برای اینکه بتوانند قراردادهای جدید خود را ثبت کنند، یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد تومان ضمانت به کمیته تعیین وضعیت دادند و این چک نیز همچنان پاس نشده است. هرچند که بدهی های پارس جنوبی به طلبکاران خود مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد تومان است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار باشگاه نفتی فوتبال ایران خواهد بود.,ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.