سرپرست پارس جنوبی جم ماندگار شد/ مرادی :ناهماهنگی هایی در امضاها بود که امیدوارم حل شود!

شناسه خبر: 25926
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1399

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد با جلسه‌ای که با مدیرعامل منطقه ویژه برگزار کرده در این باشگاه ماندنی شده است.

مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این که با تغییر مدیر عامل منطقه ویژه پارس گفته می شود تغییراتی در سطح مدیریت باشگاه پارس جنوبی به وجود خواهد آمد، اظهار داشت: من همین امروز با مدیرعامل جدید منطقه ویژه جلسه‌ای داشتم، صحبت‌های خوبی انجام شد و قرار است به کارم در باشگاه ادامه بدهم. ایرج خرم‌دل قول داده با مساعدت‌های لازم مشکلات پارس جنوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند.

مرادی در خصوص این که گفته می‌شود حق امضا ندارد و به همین خاطر مشکلاتی برای باشگاه جمی ایجاد شده، گفت: بله ناهماهنگی‌هایی در امضاها شده بود، یک تیم در این زمینه مشکلاتی درست کرده بودند که ان‌شاالله با مساعدت مدیریت جدید این مشکل حل خواهد شد.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص این که گفته می‌شود قصد دارد آکادمی باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پیمانکار واگذار کند تا منبع درآمدی برای تیم بزرگسالان ایجاد شود، عنوان کرد: چطور آکادمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پیمانکار بدهیم؟ آکادمی برای این باشگاه و برند است، مگر می‌شود آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پیمانکار بدهیم؟ هر باشگاهی بخواهد فعالیت کند باید آکادمی داشته باشد. اصلاً چنین صحبتی مطرح نیست.

وی در مورد حل مشکل عمل جراحی مگنو باتیستا، گفت: با مدیریت جدید منطقه ویژه صحبت کردیم تا بتوانیم هر چه زودتر هزینه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کنیم تا عمل این بازیکن انجام و مشکلات دیگر بازیکنان هم برطرف شود.

مرادی در مورد آزاد شدن پول بلوکه شده باشگاه پارس جنوبی تصریح کرد: به دنبال حل این مشکل هستیم تا این ۵ میلیارد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به باشگاه تزریق کنیم.

وی در خصوص این که آیا پست جدیدش مشکل و اختلالی در کار مدیریت باشگاه به وجود نمی‌آورد، اظهارد اشت: من قبلا هم رئیس دفتر مدیر عامل منطقه بودم، الان هم رئیس دفتر مدیرعامل جای دیگری هستم. تا هر زمانی هم که مدیریت جدید منطقه صلاح بداند، مدیریت باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم انجام می‌دهم و مشکل خاصی ندارم.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در مورد حل مشکل ایزد سیف‌الله پور و مجموعه یزدان، عنوان کرد: قرار است هفته آینده جلسه‌ای بگذاریم و در مورد این موضوع صحبت کنیم. سیف‌الله پور به باشگاه ما خدمات داده و از او تشکر می‌کنم. امیدوارم هر چه زودتر با او توافق و طلبش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کنیم.

مرادی در خصوص حضورش در کمیته وضعیت گفت: قرار است اواسط این هفته یا هفته آینده به کمیته تعیین وضعیت برویم. با توجه به مشکلات و بدهی‌هایی که از گذشته جمع شده، جمشید نورشرق از ما خواست تا در جلسه‌ای حاضر شویم، برنامه و راهکار بدهیم تا تیم پارس جنوبی از این چالش بیرون بیاید.

وی در خصوص شروع مسابقات لیگ اظهار داشت: ما از خدایمان است که مسابقات شروع شوند، اما باید پروتکل‌های بهداشتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنند. باید نظارت کافی وجود داشته باشد و طوری نباشد که بازیکنان و خانواده‌های آنان ضرر کنند.

مرادی در مورد این که روز گذشته بوندس لیگا با تمهیدات خاصی آغاز شد به طوری که خبرنگاران با رعایت فاصله‌های لازم و با امکانات مخصوص، به انجام مصاحبه و خبررسانی می‌پرداختند، گفت: ما هم در ایران اگر امکانات و زیرساخت‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم باید این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهیم. شاید مسؤولان برگزاری مسابقات تمهیداتی داشته باشند و الان خوب نیست که در این مورد قضاوت کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.