قلعه نوعی:محبی اگر همین روند را ادامه دهد یکی از بهترینهای تاریخ فوتبال ما خواهد شد

شناسه خبر: 25928
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1399

امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان اصفهان پیرامون ستاره بوشهری تیمش در این فصل لیگ برتر صحبتهای جالبی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از ورزش سه وی در این باره گفته:

این روزها شایعه شده که محمد محبی از یکی از باشگاه‌های اسپانیا پیشنهاد دارد. آیا شما با این انتقال موافق هستید یا خیر و اینکه این پتانسیل را در او می‌بینید که بتواند موفق شود؟

 

در مورد محبی و اینکه آیا باشگاه موافق یا مخالف این انتقال است، باید از خود مسئولان باشگاه سؤال کنید اما من خوشحالم از اینکه خدماتی که گروه ما انجام داده رفته رفته به بار می‌نشیند. محبی سال گذشته این شرایط را نداشت ولی تلاش گروه ما به شکلی به بار نشسته که حالا او چنین پیشنهاد دارد.یک صحبتی هم می‌خواهم انجام دهم. در مورد ما در این ۱۵ سال خیلی حرف‌ها درآمد اما رفته رفته دست‌ها دارد رو می‌شود. آنجایی که اشاره کردم ( تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ) بالاخره یک روز مشخص خواهد شد. بارها گفته‌ام بدون اذن پروردگار برگی از درخت نمی‌افتد و خدا به هر کسی بخواهد عزت می‌دهد.

 

ما گروهی داریم که لیگ یک را رصد می‌کند و بازیکنانی که پتانسیل بالایی دارند شناسایی می‌کند. بعد از شناسایی در نیم فصل دوم لیگ یک روی آنها زوم می‌کنم و محبی هم دقیقا یکی از آن بازیکنان بود که اگر همین مسیر را ادامه دهد مطمئن باشید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران خواهد شد.

 

یعنی واقعا اینقدر جای پیشرفت دارد؟

 

من به خاطر تجربه ۴۰ ساله‌ام در فوتبال این حرف را می‌زنم اگر محبی این رویه را ادامه دهد تبدیل به بازیکنی مثل حمید علیدوستی خواهد شد. علیدوستی جزو تنها بازیکنان خوب ایران بود که همه چیز را یک جا داشت. او دریبل، سرعت، ضربات هوایی، و همه پتانسیل بازیکن خوب را داشت و شاید اگر در استقلال و پرسپولیس حضور داشت یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران می‌شد. شاید اسم او کمتر مطرح  می‌شود چون در تیم‌های بزرگ فوتبال ایران حضور نداشت و معمولا در استقلال و پرسپولیس رسانه‌ها روی بزرگ شدن یک بازیکن تاثیر بیشتری دارند.بدون تعارف بگویم نسل ما نسل سوخته بود و اگر امکانات امروز در زمان ما وجود داشت ۹۰ درصد بازیکنان آن نسل در اروپا زندگی می‌کردند. ما در آن سال‌ها درگیر جنگ بودیم و نه تغذیه درست و حسابی وجود داشت و نه توجهی که الان به بازیکنان می‌شود.

 

کارهای بدنسازی ما هم برای گرم کردن، تپه‌های داودیه و این مسائل بود. در مجموع اینها را گفتم که بگویم اگر محبی درست به راهش ادامه دهد یکی از ستاره‌های آینده فوتبال ایران خواهد شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.