محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در جمع خبرنگاران:برای پاکسازی فوتبال استان با کسی تعارف ندارم!

شناسه خبر: 26026
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1399

 رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تغییر و تحولاتی که از ابتدای مسئولیتم در این عرصه آغاز شده‌است، ادامه خواهد یافت.

امیرحسین محتشم روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط برای پاک‌‎سازی فوتبال استان بوشهر تعهد دارم و براساس این تعهد تا پاک شدن کامل این عرصه این روند با قاطعیت ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: تاکنون شماری از عرصه کلان فوتبال بوشهر کنار گذاشته شده‌اند و افراد دیگری که از لحاظ فنی و فوتبالی مغایر با اهداف هیات فوتبال گام بردارند از این قطار پیاده خواهند شد.

محتشم اضافه کرد: فوتبال استان بوشهر رودخانه و با بیرون رفتن شماری افراد جریان آن قطع نخواهد شد و اکنون فوتبال در استان بوشهر با خرد جمعی و بصورت گروهی اداره می‌شود.

وی اظهارداشت: مجمع انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر ۲۹ خردادماه جاری برگزار می‎شود که در این نشست اعضای هیات رئیسه، نواب رئیس، نمایندگان باشگاه‎ها و هیات فوتبال شهرستان‎ها و مناطق انتخاب خواهند شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر بیان کرد: هرچند با تغییر و تحولاتی که رخ داده قابل پیش بینی بود برخی دوستان که از بدنه هیات فوتبال جدا شدند در صدد جمع‌آوری امضا برای استیضاحم باشند اما مطابق بند ۱۲ ماده ۲۴ اساسنامه هیات ها اعضا مجمع می‎توانند رئیس هیات را استیضاح کنند و می‌پذیرم که در چنین شرایطی باید پاسخگوی عملکرد خود به اعضا باشم.

محتشم عنوان کرد: همه برنامه‎های پیش بینی شده برای هیات فوتبال استان بوشهر تلفیقی از اساسنامه‎های فدراسیون فوتبال و این هیات است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: چنانچه قرار است رشد و توسعه‌ای در فوتبال استان بوشهر رقم بخورد این مهم نیاز به برنامه دارد که در هیات استان این مهم به طور جدی مورد توجه قرار گرفته‌است.

وی درباره استعفای سرپرست دبیرخانه هیات فوتبال بوشهر گفت: دبیر باید شرایطی همچون مدرک کارشناسی، شرایط احراز، پنج سال سابقه کار فوتبالی و نداشتن سوء پیشینه باشد که سرپرست دبیرخانه هیات نیز با توجه به آشنایی با قوانین تصمیم به استعفا گرفت.

وی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال لیگ برتری بانوان استان بوشهر گفت: تیم‎داری توسط هیات خلاف قوانین و مقررات است و همین موضوع منجر شد تا این هیات نتواند در راستای حمایت از این تیم گام بردارد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در باره ارسال پرونده‎های مرتبط با اخاذی، دلالی و کلاهبرداری به این هیات گفت: به عنوان یک مدیر و پدر فوتبال استان بوشهر باید خیلی شفاف پاسخگو باشم و تاکنون هیچ پرونده‎ای به هیات فوتبال نرسیده که آن را اجرا نکرده باشم.

وی تاکید کرد: طبق اساسنامه فوتبال باید هر اتفاقی در فوتبال بیفتد طبق اساسنامه باید در خانواده فوتبال حل شود و به بیرون درز نکند.

محتشم افزود: در این ارتباط  پرونده‎‌هایی داشتیم که از برخی از دوستان اخاذی شده که آنها را به جلو بردیم و حتی به مرحله قضایی کشیده‌است.

وی بیان کرد: در سه تا چهار موضوع دیگر نیز مراجعه و مستند اعلام کردند پول به حساب افرادی رفته که پیگیری آن همچنان ادامه دارد.

محتشم اظهار داشت: با این شرایط هرکسی که احساس می‎کند حقش در هیات فوتبال استان ضایع شده و یا اینکه غیر قانونی برکنار شده این موضوع را به صورت رسمی اعلام کند تا دلایل مرتبط با آن را اعلام ‌کنم.منبع:ایرنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.