احمد بهروزیان در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان بوشهر:فوتبال در بوشهر آینده درخشانی در پیش دارد

شناسه خبر: 26087
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1399

 

رئیس مجمع عمومی هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با انجام اقدام‌های مهم زیرساختی، آینده درخشانی برای فوتبال استان پیش بینی می‌شود.

احمد بهروزیان فر روز پنجشنبه در مجمع عمومی هیات فوتبال استان بوشهر افزود: اقدام‌های زیرساختی انجام شده در مدت ۶ سال گذشته در حوزه ورزش در این استان، سبب ارتقای امکانات مورد نیاز ورزش فوتبال در استان شده است.

وی بیان کرد: این شرایط سبب شده تا فوتبال استان بوشهر مسیر رشد خود را بپیماید و جایگاه خوبی در سطح کشور داشته باشد.

رئیس مجمع عمومی هیات فوتبال استان بوشهر اضافه کرد: افزایش زمین چمن مینی فوتبال از ۲۰به ۲۹۶ زمین و چمن بزرگ فوتبال از ۴۹ به ۸۹ زمین بخشی از اقدام‌های انجام شده در راستای تقویت زیرساخت‌های فوتبال در این استان بوده است.

بهروزیان فر ادامه داد: در این عرصه سعی بر این بوده که با توجه به یک سری شاخص‌ها، عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود و نتیجه آن خانه تکانی استان بوشهر برای داشتن امکاناتی بیشتر در عرصه ورزش فوتبال بوده است.

وی بیان کرد: حضور رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر به فال نیک گرفته می‌شود و تا زمانی که در چارچوب قانون و اساس نامه هیات فوتبال استان‌ها، گام برمی‌دارد از حمایت اداره ورزش و جوانان استان بهره‌مند خواهد بود.

رئیس مجمع هیات فوتبال استان بوشهر یادآور شد: با توجه به تعامل مناسب رئیس هیات فوتبال استان با اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و اداره‌های شهرستانی ورزش و جوانان و هیات‌های شهرستانی فوتبال، آینده درخشانی برای فوتبال استان بوشهر پیش بینی می‌شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.