گزارش روز:دوگانگی در فوتبال نتیجه نمی دهد!

شناسه خبر: 26201
تاریخ انتشار: 10 تیر 1399

شاهین شهرداری بوشهر در هفته ای که می توانست از قعر جدول با یک برد فاصله بگیرد مقابل نفت مسجد سلیمان ده نفره به تساوی ۲بر۲ رضایت داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پیرامون این هفته های شاهین شهرداری می توان به نکات ریز و درشتی مراجعه کرد.مصاحبه های متوالی ارکان باشگاه مبنی بر تلاش برای بازگشت میشو که تا کنون نتیجه نداده و با توجه به مصاحبه های میشود بعید است او راهی ایران شود!

شاهین شهرداری همان ابتدای فصل و بعد از خروج ویسی چند هفته بدون سرمربی پشت سر گذاشت و نتیجه اش را هم تجربه کرد ،هر چند در این راه مهرداد کریمیان یکه و تنها همان روزهای سخت را پشت سر گذاشت تا اینکه میشوی کروات به بوشهر آمد.

در چند روز اخیر و به عبارت بهتر هفته های گذشته شاهین بدون سرمربی تمرین کرد و فقط عنوان می شد همه چیز با نظر سرمربی تیم از کرواسی زیر نظر است اما مگر در فوتبال می شود به این شکل تیم را کوچ کرد و در لیگ ماندگار شد!؟

 

مصاحبه های مدیر عامل شاهین در روزهای گذشته مرور کنیم.مسیگر که اولین تجربه مدیریتی فوتبال در این سطح را تجربه میکند :دو تیرماه {تنها دغدغه ما نبود «میشو» سرمربی تیم است}چهار تیرماه{میشو نیاید، با همین کادر ادامه می‌دهیم}دهم تیرماه{۲۴ ساعت به «میشو» وقت دادیم} در این راه باید به یک نکته مهم اشاره کرد اگر قرار است به مهرداد کریمیان اعتماد شود که خیلی شفاف و قاطع از او حمایت کنند اگر قرار است سرمربی بیاورند که روزهای مهم تمرینی به سرعت سپری می شوند و این تیم بوشهری است که فرصت سوزی میکند ،آنهم در روزهایی که تیم های قعر جدولی به زحمت امتیاز میگیرند و شاهین شهرداری شانس بقا دارد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.