سوژه روز:فوتبال ،جایی برای معامله نیست!

شناسه خبر: 26231
تاریخ انتشار: 13 تیر 1399

این روزهای کرونایی و آغاز لیگهای مختلف در سراسر کشور و رونق دوباره فوتبال که البته بدون حضور تماشاگر حال و هوای عجیبی دارد!

در شرایطی که دو تیم لیگ برتری استان بوشهر برای بقا در لیگ برتر فوتبال تلاش میکنند گاها اخبار ضد و نقیض و یا شاید عجیب و غریبی به گوش می رسد که در نوع خود جالب است.از ابتدای فصل در هر دو تیم شاهین شهرداری و پارس جنوبی اتفاقات جالب توجهی افتاد که مورد نقد و بررسی قرار گرفت اما یادمان باشد برای حضور برخی افراد در رده های مختلف نباید معاملات شخصی صورت بگیرد و ترس و فشار جای خود را به تصمیمات فوتبالی بدهد.

 

افراد سیاسی هر قدرتی در عرصه کاری خود دارند باید در راستای بزرگ شدن چهره های ورزشی استان انجام دهند به عنوان مثال اگر برای پیشرفت داوری و حضور هر بیشتر داوران هم استانی رایزنی موثری انجام بگیرد همواره باعث خوشحالی است اما اگر مثل آب خوردن شاهد تصمیمات و جابجایی هایی باشیم که فقط برای بدست آوردن دل افراد است نه کمک به تیمی پر طرفدار پس باید پاسخگو باشند.

اینکه یک نفر همه تصمیمات را بگیرد و یک تنه همه امور را زیر نظر بگیرد پس نقش هیات مدیره چیست؟اصلا هیات حضور هیات مدیره برای چیست؟ کاری هم انجام می دهند یا به قول یکی از افراد مسئول فقط برای عکس و خوردن چای دور هم جمع می شوند!

 

 

این چند هفته حساس باید برای پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری سپری شود و انشالا سهمیه های استان ماندگار شوند ،اما برای یک بار هم که شده تکلیف خیلی از مسائل باید روشن شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.