سوزه روز:لیگ برتر به دو نماینده استان چشمک زد،قدردان نتایج رقبا باشید!

شناسه خبر: 26291
تاریخ انتشار: 16 تیر 1399

تیمهای انتهای جدولی لیگ برتر در پایان هفته بیست وسوم به شکلی نتیجه گرفتند تا دو تیم پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری همچنان به بقا در این رقابتها امیدوار باشند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ذوب اهن به رقیب ته جدولی پیکان بازی را واگذار کرد،پیکان یک پله صعود کرد اما تیم اصفهانی هم خطر سقوط را بیش از گذشته حس میکند.گل گهر در خانه بازی را مقابل شهر خودرو واگذار کرد تا همه قعر جدولی ها شاد شوند.سایپا مقابل سپاهان و محمد محبی با درخشش دروازبانش یک امتیاز گرفت اما همچنان خطر سقوط را احساس میکند.ماشین سازی تبریز هم با یک گل مقابل نفت مسجد سلیمان بازنده شد تا انها هم فاصله چندانی با تیمهای فانوس بدست نداشته باشند.

اگر نتیجه بازی تیمهای استقلال و پارس سه بر صفر به سود جمی ها اعلام شود که یکی از نمایندگان استان بوشهر جهش خوبی را برای رفتن به رده های بالای جدول آغاز میکند.

در هفته بیست و چهارم شاهین شهرداری با ذوب آهن و بوناچیچ بازی دارد.شاهینی ها اگر دوست دارند در لیگ بمانند باید این سه امتیاز را در بوشهر نگه دارند و در صورت برد به دو امتیازی ذوب اهن خواهند رسید.در همین هفته سایپا یک بازی سخت را مقابل شهر خودرو برگزار میکند و جدال دو تیم پیکان و گل گهر هم برای تیمهای قعر جدولی می تواند تعیین کننده باشد.

 

شرایط جدول لیگ برتر به شکلی است که شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم می توانند با دو برد پیاپی خود را نجات دهند به شرطی که قدر امتیازات حساس آخر فصل را بدانند!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.