گزارش روز:ایرانجوان و یک خواب تابستانی عمیق!

شناسه خبر: 26341
تاریخ انتشار: 19 تیر 1399

در حالی که برنامه رقابتهای لیگ دسته دوم کشور اعلام شده و دو نماینده استان ایرانجوان بوشهر و امید گناوه باید تا چند روز دیگر مقابل رقبا صف آرایی کنند ولی انگار باشگاه هفتاد و اندی ساله بوشهری فعلا برنامه ای برای ادامه مسابقات ندارد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر چند روز پیش مشایخ کاپیتان باتجربه ایرانجوانی ها گفتگوی کوتاهی با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر داشت و شرایط تیم ابراز نگرانی کرد اما گویا هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و مشایخ می گوید:انگار آقایان برایشان مهم نیست که اگر در ادامه لیگ نتوانیم حضور پیدا کنیم طبق قانون به دو رده پایین تر سقوط خواهیم کرد.این چه شکل تیمداری است که همیشه باید ایرانجوان آن را تجربه کند.

 

کاپیتان ایرانجوانی ها گفت:من بارها فریاد زدم و باز هم می گویم که مسئولان استان،بزرگان باشگاه ایرانجوان و آقای مدیر عامل ،ایرانجوان اگر در لیگ دو شرکت نکند به دو لیگ پایین تر سقوط میکند ! آیا این است پاداش بازیکنان تیم که از ابتدای فصل مردانه برای لباس ایرانجوان بازی کردند و حتی مدعی صعود هم شدیم ولی با شرایطی که همگان میدانند به این حال و روز افتادیم.یک نفر به ما بگوید صاحب ایرانجوان کیست؟!بچه های غیر بومی ده روز است در خوابگاه حاضر هستند ،در این شرایط حساس کرونایی معرفت به خرج دادند و امدند ولی هیچ کس به داد تیم نرسید و بچه ها بلیط گرفته و راهی خانه شدند.

 

مشایخ تصریح کرد:اگر حرفی میزنم ،چیزی می گویم دلم می سوزد و جوانی من برای این تیم با افتخار در حال تمام شدن است اما گناه هوادار ما چیست که حال و روز خوش ایرانجوان را نمیبیند! ما نگرانیم ،هوادار نگران است ولی انگار مسولان باشگاه برایشان مهم نیست که اگر تمرین آغاز نشود و تیم شرکت نکند ،ایرانجوان با این همه هوادار و قدمت راهی دو لیگ پایین تر می شود!

 

وی در خاتمه افزود:من حرفم را میزنم و باید بزنم چرا که بازیکنان تیم در بدترین شرایط ممکن کنار ایرانجوان بودند اما امیدوارم بزرگان باشگاه و پیشکسوتان برای یک بار هم که شده تکلیف تیم را مشخص کنند!

 

در خاتمه این گزارش باید اضافه کرد که در پایان هفته بیست و یکم لیگ دو ایرانجوان ۲۵ امتیازی است و همچنان اگر بخواهد امتیازات بازی های آتی را از دست بدهد به منطقه سقوط نزدیک خواهد شد!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.