عکس و مکث:کاش شماها را بیشتر میدیدند!

شناسه خبر: 26467
تاریخ انتشار: 24 تیر 1399

وقتی علی ابراهیمی جوان و آینده دار در واپسین دقایق بازی به جای غلامعلی تبار مدافع مصدوم شاهین وارد میدان شد ،چهره انرژیک او یک پیام مهم در قاب تلوزیونی برای اهالی فوتبال بوشهر داشت،سراسر انگیزه ام حتی در همین دقایق کوتاه و با وجودی که تیمم ۵ گل دریافت کرده است!

از این مدل بازیکنان جوان و خوش آتیه در شاهین شهرداری لیگ برتری امسال باز هم داشتیم،شکیب خو که استاندارد بازی های ملی در رده نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارد ،صبری،رئیسی،دهقان،هوپناه و…که شکر خدا به لطف پتانسیل ذاتی فوتبال بوشهر ،این مدل استعدادها تمامی ندارند البته اگر قدر خودشان را بدانند.

 

اگر محبی ،کریم زاده،شریفی ،روزگاری طارمی ،ماهینی،قائدی و دیگر ستاره های فوتبال بوشهر به تیمهای ملی رسیدند به آنها در همین شهر بها داده شد . از اینکه یک هم استانی در تیمهای مختلف این دیار پیشرفت کند و در کنار یک غیر بومی خوب رشد کند باید خوشحال بود.تیم لیگ برتری امید شاهین شهرداری کلی جوان با انگیزه و مستعد داشت و دارد و ای کاش آنها را بیشتر میدیدند!

 

در این عکس حدادی فرد کاپیتان خوشنام و با تجربه ذوب آهن کنار علی ابراهیمی ۲۰ ساله شاهین دیده می شود .روزگاری این قاسم جوان بود و با یک پای چپ در میانه میدان ذوبی ها تبدیل به ستاره شد ، شاید وقتش رسیده بوشهری ها بیشتر و بهتر قدر استعدادهای فراوان خود در فوتبال را بدانند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.