پورموسوی: به نفع استقلال مصلحت‌اندیشی کردند

شناسه خبر: 26709
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1399

سیروس پورموسوی سرمربی تیم پارس جنوبی نسبت به حکم صادر شده درباره بازی این تیم دوباره اعتراض کرد.

سیروس پورموسوی سرمربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال در خصوص این بازی گفت: من به تیم استقلال، کادرفنی و بازیکنانش تبریک میگوییم که توانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند و برنده شوند اما تبریک به کسانی که شبانه این رای را صادر کردند و در حق پارس جنوبی و مردم جم اجحاف کردند.

 

وی در این خصوص افزود: آقای صالحی گفتند چون کمیته مسابقات به استقلال گفته بود که با ۲۵ درصد غیبت بازیکنانش، بازی این تیم لغو خواهد شد، حکم تجدید بازی را دادیم. من به او میگویم شما صددرصد اشتباه کردید، ما آن نامه را داریم که آقای حیدر بهاروند می‌گویند ۲۵ درصد کرونایی استقلال تامین نشده و ۹ بازیکن کرونایی دارند و باید برگردند و ادامه دهند.

پورموسوی درباره اعتراضش نسبت به حکم توضیح داد: حق مسلم ما ۳-۰ بود، اما ما گفتیم اشکالی ندارد و حاضریم بازی کنیم ولی در زمان مناسب. ما در این تاریخ اعتراض داشتیم اما گوش نکردند، تا ۵ مرداد آخر وقت اداری وقت دادند مدارک ارائه کنیم ولی چهارم رای صادر شد. تبریک میگویم به کسانی که شبانه رای را درآوردند. آقای صالحی خواهش میکنم نامه ای که کمیته مسابقات به استقلال نوشته که تعداد کرونایی شما ۲۵ درصد تایید شده را نشان ما دهید. من این را در صفحه ام منتشر میکنم، اینجا کسی مصلحت اندیشی کرده و به خاطر همین است که فوتبال ایران روز به روز شکست می‌خورند، به این خاطر که مصلحت اندیشی داریم، میخواهیم از قانون فرار کنیم و از بعضی تیم ها بترسیم! اما ما فوتبال بازی کردیم و در اوج آرامش میزبانی کردیم و از همه به خصوص در هیئت فوتبال تشکر میکنم ولی ما به رای اعتراض داریم.

سرمربی پارس در پاسخ به این سوال که چرا از ستاره هایش در نیمه اول استفاده نکرد، اظهار داشت: ما به بچه ها نیاز داشتیم و به آن ها در نیمه اول استراحت دادیم. در نیمه اول استقلال صاحب توپ و میدان بود. اما در نیمه دوم موقعیت داشتیم و پنالتی هم خراب کردیم. من به بچه ها گفتم به حاشیه نپردازند و مصاحبه نکنند که از آن ها تشکر میکنم.

 

او در پایان صحبت های خود نیز گفت: ما تا بازی بعدی زمان داریم ولی دو بازیکن مصدوم دادیم و یک بازیکن هم اخراج شد. انشالله تلاش میکنیم روحیه خود را برگردانیم و بازی بعدی را به نفع خودمان تمام کنیم. بازی ها حساس شده اما ما امیدواریم بچه ها به روند رو به رشد ادامه دهند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.