هفته سوم لیگ دو / پنالتی هایی که همچنان برای بوشهری ها هدر می رود،این بار برای شاهین شهرداری

شناسه خبر: 2683
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1396

شاهین شهرداری بوشهر در هفته سوم لیگ دسته دوم مقابل داماش گیلان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این دیدار حمید کللی فرد از ۷ بازیکن بوشهری در ترکیب ابتدایی شاهین استفاده کرد تا هواداران این تیم  یکی از بومی ترین شاهین های سالیان اخیر را مشاهده  کنند.

۳۰ دقیقه ابتدایی بازی هیچ صحنه حساسی نداشت و حریف شمالی در زمین خود فقط دفاع کرد و البته شاهین شهرداری که تنها با پاسهای عرضی فیاض بخش سعی داشت از کناره ها راهی برای نفوذ به دروازه حریف پیدا کند که موفق نبود.

 

بازی روند بدون موقعینی را طی میکرد که میلاد پور صف شکن بازیکن با تجربه داماش روی یک موقعیت دروازه شاهین را باز کرد .این گل شاهین شهرداری را به خود آورد تا بعد از دو برد پیاپی با غرور به حریف نگاه نکند!حرکت تکنیکی میلاد صارمی در محوطه هجده قدم داماش باعث شد تا مدافعین حریف وی را متوقف کرده و داور مسابقه نقطه پنالتی نشان داد ،مجید خدابنده پشت توپ قرار گرفت و مانند هفته قبل پنالتی را هدر داد تا شاهین هم مانند ایرانجوان نشان دهد پنالتی زن مطمئنی ندارد!نیمه اول با نتیجه ۱بر۰ به سود داماش خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم حمید کللی فرد و شاگردانش یک پارچه حمله بودند تا دست خالی این بازی خانگی را ترک نکنند.ارسال زیبای متین کریم زاده بازیکنی که برای اولین بار در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته بود و ضربه سر محمد محبی جوان و انرژیک تیر دروازه داماش را به لرزه درآورد تا مشخص شود شاهین میخواهد به گل برسد.

 

شوت رضا سلیمانی و چند موقعیت گلزنی از مهمترین حوادث بازی در نیمه دوم بود که هیچ کدام به گل تبدیل نشد.حمید کللی فرد با آوردن عباس پورخسروانی با تجربه و کمیل حیدری سرعتی هر چه عنصر هجومی داشت را به بازی فرا خواند تا اینکه حملات پر دامنه شاهین در دقیقه ۸۲ توسط میلاد صارمی به نتیجه نشست.شوت سنگین و زیبای صارمی کنج دروازه مسلم حق شناس قرار گرفت تا شاهین در سومین هفته لیگ دو دست خالی میدان را ترک نکند.

 

با این تساوی خانگی شاهین شهرداری ۷ امتیازی شد و در مکان اول جدول قرار گرفت.

ترکیب شاهین شهرداری:جاسم یاسرالهی، متین کریم زاده{۷۷نیما ظفریان}، اکبر بختیاری، بهروز نوروزی فرد، وحید نعمتی، میلاد فیاض بخش، مجید خدا بنده لو، محمد محبی، حمیدرضا سلیمانی {کمیل حیدری۷۰}میلاد صارمی و مهدی چاهکوتاه زاده{۶۰عباس پورخسروانی}


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.