پورموسوی سرمربی پارس:باید خودمان را برای بازی اخر آماده کنیم،هنوز شانس ماندن دست خودمان است!

شناسه خبر: 27040
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399

سرمربی پارس جنوبی گفت: از این ۵ روز باقی مانده باید استفاده کنیم و بچه ها را از نظر روحی و روانی کار کنیم

سیروس پورموسوی، سرمربی پارس جنوبی بعد از تساوی برابر فولاد در هفته ۲۹ لیگ برتر درباره تعویض پیراهنش اظهار داشت: یکی از همکاران رسانه ای از من خواست که این پیراهن را بپوشم. دیروز این پیراهن را از جم خریدم و دکمه هایش را هم خودم عوض کردم! قول داده بودم از اولین بازی فصل بعد پیراهن مشکی با دکمه سفید بپوشم. من هم دوست دارم لباس قشنگ بپوشم و وقتی در کنار خط می ایستم، تاثیر خوبی روی بچه ها داشته باشم.

وی درباره شانس بقای پارس جنوبی در لیگ برتر عنوان کرد: هنوز شانس ماندن دست خودمان است. از این ۵ روز باقی مانده باید استفاده کنیم و بچه ها را از نظر روحی و روانی کار کنیم. بعد از ریکاوری، چند مصدوم و محروم که داریم  به جمع ما اضافه می شوند. ان اشالله با کسب ۳ امتیاز امیدوار به بقا هستیم. من گفته بودم دنبال تک رقمی شدن هستیم. اگر با استقلال برای ما آن اتفاق بد نمی افتاد و بازی تجدید می شد با استرس به این بازی نمی آمدیم این طور نمی شد. ۶ امتیاز را از دست دادیم و مستحق نیستیم در این جای جدول باشیم.

سرمربی پارس جنوبی در پایان گفت: با توجه به نیروهای انسانی که امروزدر اختیارمان بود، چاره ای نداشتیم که دفاع کنیم و به ضدحمله دل ببندیم. بچه های جوانی روی نیمکت داشتیم و در دقایقی پایانی تازه تعویض کردیم. امیدوارم هفته آینده هفته خوبی برای پارس جنوبی و شهر جم باشد. شک نکنید بچه های ما امروز با جان و دل برای پارس جنوبی بازی کردند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.