هفته شانزدهم لیگ سه/ شاهین عامری با شش گل به لیگ دو صعود کرد
شناسه خبر: 27085
تاریخ انتشار: 19 آگوست 2020
هفته شانزدهم رقابتهای لیگ دسته سوم در مرحله نهایی برگزار شد و شاهین بندر عامری با نتیجه 6بر2 بویر احمد یاسوج را شکست داد و قاطعانه بر بام لیگ سه ایران ایستاد و راهی لیگ دو شد.
به گزارش فوتبال بوشهر آرامش و شاگردانش در ورزشگاه شهید مهدوی تنگک میزبان تیم یاسوجی بودند ؛محمد ره آور دو بار،میلاد دریانوردی،علی رضا صرافان،داوو جنه و عباس صفری دیگر گلزنان شاهین عامری در این بازی بودند.
تیمی از روستای عامری در نوار ساحلی شهرستان تنگستان که حالا و در سال بد فوتبال بوشهر یک سهمیه مهم را برای استان به ارمغان آورده است.
عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر
عضویت در کانال تلگرام
لینک کوتاه خبر
نظرات
کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان میگذارید.

