هفته آخر لیگ دو/ ایرانجوان باخت و در لیگ ماندگار شد/ ایرانجوان 0 مس شهر بابک2
هفته پایانی لیگ دسته دوم کشور برگزار شد و ایرانجوان بوشهر با شکست خانگی فصل را خاتمه داد.
به گزارش فوتبال بوشهر مهدی قنبری و شاگردانش در ورزشگاه شهید مهدوی تنگک به مصاف مس شهر بابک رفتند و در پایان 90 دقیقه تلاش بازی را به مهمان کرمانی واگذار کردند.ایرانجوان این فصل هم در لیگ دو و در روز آخر ماندگار شد تا شاید فصل بعد و با شرایط بهتری بتواند در لیگ شرکت کند.
نتایج بازی ها در هفته پایانی لیگ 2 و در گروه ب از این قرار است:
*چوکا تالش 2 – 1 شهرداری بندرعباس
*سردار بوکان 2 – 2 پاس همدان
*شهرداری ماهشهر 1 – 1 بعثت کرمانشاه
*ایرانجوان بوشهر 0 – 2 مس شهر بابک
*نفت امیدیه 2 – 1 شهدای بابلسر
*نفت و گاز گچساران 2 – 2 شهرداری بم
*شهدای رزکان کرج 0 – 2 ملی حفاری اهواز
عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر
عضویت در کانال تلگرام

