اتفاق روز:هیات فوتبال استان بیانیه داد، هر گونه تهمت و افترا به مجموعه سابق محکوم است!

شناسه خبر: 27278
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1399

 

روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر با صدور بیانیه ای هر گونه تهمت و افترا به مجموعه سابق هیات فوتبال استان بوشهر را محکوم و مستوجب برخورد قانونی دانست.

در این اطلاعیه آمده است:

ورزش فوتبال با داشتن هوادارانی فراوان از آن دسته ورزش هایی است که دارای فراز و نشیب های زیادی بوده و به مانند سایر ورزش ها، شکست و پیروزی جزیی پذیرفته شده در ارکان آن می باشد. این ورزش در استان بوشهر دارای قدمت بیش از یک قرن است که متولیانی نیز برای توسعه آن طی چندین دهه تلاش های وافری از خود نشان داده اند.

اگر امروز شاهد یک استخوان بندی قوی در قالب ساختار فوتبال در استان بوشهر هستیم محصول رفع عیوب و نقص هایی است که طی سنوات متعدد گذشته، توسط متولیان فوتبال در هیات فوتبال استان بوشهر به آن اهتمام ورزیده و سبب ارتقاء جایگاه این ورزش در کلیه نقاط شهری و روستایی استان بوشهر شده است.

مدیریت کنونی هیات فوتبال استان بوشهر ، ضمن ارج گذاشتن بر تمامی فعالیت ها و تلاش های مدیران سابق و اسبق این هیات ، بر خود لازم می داند که از زحمات این عزیزان کمال تشکر و قدردانی داشته باشد و زمینه ای ایجاد کند که با هم فکری ، تعامل و ارتباط بهینه ، فوتبال استان بوشهر با نظرات مشاوره ای این زحمتکشان عرصه مستطیل سبز توسعه یابد.

طبیعی است که این هیات اجازه نمی دهد که پرسنل درون سازمانی و برون سازمانی آن در قالب ورزشکاران و اعضاء کادر فنی و مدیریتی تیم های مختلف فوتبالی در رده های گوناگون ، اقدام به هجو هیات سابق فوتبال استان بوشهر کنند که در صورت مشاهده زمینه برخورد قانونی در چارچوب اختیارات هیات با هنجارشکنان انجام خواهد داد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.