منوچهری: آنها حق ندارند درباره پول حلال حرف بزنند

شناسه خبر: 27337
تاریخ انتشار: 07 شهریور 1399

امین منوچهری که در نیم فصل به پارس جنوبی اضافه شده، در گفتگو با فارس پاسخ برخی اتهامات و شایعات شکل گرفته بعد از سقو تیمش را داد.

 

وی در ابتدا با عذرخواهی از هواداران پارس جنوبی بابت سقوط این تمی گفت: آن‌ها می‌دانند که من با تمام توانم برایشان بازی کردم. حتی سرم را جلوی توپ گذاشتم و برای این تیم بیهوش شدم. سعی کردم با تمام وجود، دوندگی و تعصبی که دارم با توجه به اینکه هیچ پولی دریافت نکردم کار کنم. تا موقعی که افاضلی بود در ترکیب ثابت جای خودم را پیدا کرده بودم و وظایفم را انجام می‌دادم. بعد از آن هم با توجه به اینکه پورموسوی شناختی نداشت و ترکیب هم دست افراد دیگری بود، یکی دو هفته اول در ترکیب اصلی نبودم اما بعد از آن توانستم بازیکن فیکس باشم. اگر لیگ ادامه داشت می‌توانستم نظر پورموسوی را هم جلب کنم. بازیکنی که می‌تواند نظر دو سرمربی را جلب کند و در ترکیب اصلی باشد قطعا کارایی داشته است.

منوچهری درباره اینکه پورموسوی گفته بود با روح و روان بازیکنان این تیم بازی شد، گفت: دقیقا همینطور بود. اتفاقات عجیبی در این باشگاه افتاد. واقعا یک سری از مسئولین به دنبال پول‌های خرد بودند. با پولی که در حسابشان بود می‌توانستد بازیکنان را به راحتی از نظر روحی-روانی شارژ کنند و پاداشی که در رختکن قول داده بودند را بدهند. بچه‌ها کلی امید داشتند اما پاداش قبل از بازی آخر را ندادند و همه کاسه کوزه‌ها را سر بازیکنان شکستند.

وی در مورد اینکه عبدالرحیم خطیب سرپرست کنونی پارس جنوبی گفته پولی که بازیکنان می‌گیرند باید حلال باشد، گفت: به نظر من سرپرست تیم ایوب چراغی بود چون با تمام مشکلاتی که تیم داشت، با تمام وجود در خدمت تیم بود و خالصانه کمک کرد. او هم سرپرست بود و هم مدیرعامل، نه پولی را بلوکه کرد و نه زمانیکه پول دستش بود از آن دریغ کرد. اما در مورد این آقا حتی دوست ندارم اسمش را ببرم چون در حد فوتبال نیست. او در مورد نان حلال صحبت می‌کند در حالیکه باید در مورد پول‌هایی که در حسابش بوده و سود آن، صحبت کند. واقعا برای من اتفاقاتی که افتاده جالب است. امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند و ببینند این پول‌ها که از بیت‌المال بوده به جیب چه کسانی رفته است. پول میگو را کم می‌کرد که مثلا ۵۰هزارتومان ارزانتر و برایش به صرفه‌تر باشد! او در مورد فوتبال نمی‌تواند صحبت کند که بخواهد در مورد خریدهای نیم‌فصل نظر بدهد.

مهاجم پارس جنوبی در مورد عملکرد همی‌تیمی‌هایش گفت: خریدهای نیم‌فصلمان خوب بودند. میلادباقری تا وقتی که بود با تمام وجود بازی می‌کرد. آدام همتی هیچ وقت در پست خودش بازی نکرد اما به خاطر به خاطر سبک فکری و حرفه‌ای بودنش با تمام وجود در پست غیرتخصصی بازی کرد. من هم تا موقعی که افاضلی بود، هرجای زمین که لازم بود بازی می‌کردم. طرفداران پارس جنوبی به خاطر اینکه با تمام وجود بازی کردم از من تشکر می‌کنند. تا بازی آخر یک ریال پول نگرفتم. می‌توانستند بیشتر از این به من پول بدهند اما ده درصد دادند. ولی با تمام این مشکلات، تمام توانم را برای این تیم گذاشتم.

 

وی ادامه داد: اگر افاضلی می‌ماند، قطعا بازی با شاهین بوشهر و ماشین سازی را می‌بردیم. خیلی راحت در لیگ ماندنی بودیم اما با توجه به اینکه پورموسوی زمان نداشت مجبور بود از بعضی افرادی که شاید فقط منافع شخصی خودشان برایشان مهم بود مشورت بگیرد، طول کشید تا به ترکیب ایده‌آلش برسد./ورزش۳

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.