استعفای مدیر روابط عمومی پارس جنوبی جم

شناسه خبر: 27683
تاریخ انتشار: 13 مهر 1399

مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم استعفا داد.

به گزارش فوتبال بوشهر وی با انتشار این متن در کانال رسمی باشگاه کناره گیری خود را رسما اعلام کرد!

مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی از سمت خود استعفا داد

یزدان شهیدزاده مدیرروابط عمومی باشگاه پارس جنوبی با استعفای خود را به مهندس رضائیان مدیرعامل

سایمون کوپر در کتاب فوتبال علیه دشمن نوشته روزی یک مرد جوان به ما گفت: «ما روس‌ها تا هجده سالگی طرفدار زسکا هستیم، چون تا آن موقع شیفته‌ی ارتش هستیم. در هجده سالگی که به ارتش می‌پیوندیم، با حقیقت آشنا می‌شویم و دیگر هرگز از زسکا حمایت نمی‌کنیم.

حالا داستان من و تیم محبوبم پارس همین است، با این تفاوت که در فضایی که در آن حمایتی نمی بینم تنها برای پارس محبوب دلم دعا می کنم.

اوایل بهمن ماه بود با شروع نیم فصل دوم با نظر مرادی سرپرست وقت باشگاه پارس جنوبی جم به عنوان مدیرروابط عمومی باشگاه معرفی شدم و در این شش ماه چه در زمان آقای مرادی و حال که جناب مهندس رضائیان هستند سعی کردم تا جایی که امکانش باشد نه تنها در بخش روابط عمومی در هرجایی که خلایی باشد برای پارس محبوبم خدمتی کنم، اما عدم وجود ابتدایی ترین زیرساخت ها و نبود حداقل ترین ساختارها در باشگاه، توامان با عدم توجه مدیران به جایگاه سازمانی روابط عمومی و بهره کشی های سیاسی از این تیم مرا هر روز مرا مایوس تر کرد، شاید هم کارکتر های وجودی من برای این نقش خوب نبود اما به هر حال تا جایی که از دستم برمی آمد تلاشم را کردم و از دست خودم ناراحت نیستم.

انباشت یاَس های دیروز مرا از هر زمانی دیگر خسته تر کرده تا به خود بگویم این همه دغدغه و حرص خوردن کافی است به گمانم این روزها از بیرون گود برای پارس آرزوی موفقیت کردن دلچسب تر است.

لذا فرصت را غنمیت شمارده و از آقایان رضائیان و مرادی،چراغی و خطیب و بچه های مظلوم تدارکات برای روزهای گذشته تشکر و قدرانی می کنم.

امید که با دعای هوادرانی که دلی پای این تیم ایستاده اند، عمر فوتبالی این باشگاه به درازا برسد.

در نهایت جا دارد خالصانه ترین تشکر و ارادت قلبی خود را به دوستان رسانه ایی ام تقدیم کنم، کسانی که به پای قدمت این باشگاه برایش از جان و اندیشه مایه گذاشه اند.

به امید بازرسیدن روزهای خوب برای فوتبال شهرستان، از سر اخلاص و ارادت، هوادرا تا ابد پارس جم یزدان شهیدزاده_jam


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.