سوژه روز:نگذارید تیمهای پایه شاهین شهرداری نابود شوند،شهرداری و هیات فوتبال لطفا عجله کنید!

شناسه خبر: 27696
تاریخ انتشار: 14 مهر 1399

خبرهای ضد و نقیض این روزها حوالی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر زیاد مطرح می شود و همین باعث شده نگرانی های هواداران پر تعداد این باشگاه بیش از گذشته باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر آنچه بیش از هر زمان دیگری این دلواپسی ها را بیشتر کرده است ،حضور تیمهای پایه باشگاه شاهین شهرداری در لیگ ها برتر رده های نوجوانان،جوانان و امیدهاست که انبوهی بازیکن مستعد از سراسر استان در این تیم ها به امید رسیدن به مراحل بالای فوتبال در تلاش هستند و در سالهای اخیر محبی ها ،کریم زاده ها،مشایخ ها،ابراهیمی ها و تعداد زیادی  بازیکنان آینده دار پرورش یافته اند.

اگر شرایط تیمداری شاهین شهرداری بخصوص در رده بزرگسالان رها شود،باید تیمهای پایه این باشگاه حداقل به فعالیت خود ادامه دهند تا چرخه بازیکن سازی برای جوانان بوشهری در سراسر استان همچنان حرکت کند.شهرداری بوشهر و هیات فوتبال باید در این روزهای حساس هماهنگی های لازم را داشته باشند تا امید این همه بازیکن و خانواده ها و البته مربیان سازنده نا امید نشود!

فعالیت تیمهای پایه و قوانین عجیب فدراسیون فوتبال به گونه ای است که اگر تیمهای پایه شاهین شهرداری در فصل جاری لیگ های برتر  شرکت نکنند ،فدراسیون سهمیه هایی که انصراف دهند را به دیگر استانهای متقاضی واگذار میکند و همین باعث شده دلنگرانی ها بیشتر شود.

 

در این روزهای مهم ،هیات فوتبال به عنوان متولی فوتبال و شهرداری به عنوان صاحب باشگاه باید فکری به حال راه اندازی تیمهای پایه شاهین کنند.این مورد  نباید شوخی گرفته شود و باید هر چه سریعتر به داد تیمهای پایه شاهین شهرداری برسند!

شهرداری و هر نهاد دیگری وظیفه دارد در این رده های سنی که چشم و چراغ فوتبال استان هستند هزینه کنند تا حداقل اگر شهر بوشهر که در دوره چهار ساله دوستان، صاحب یک “شهر بازی نگردید ،حداقل تیمهای فوتبالش کمتر ضرر کنند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.