۲۴ ساعت مانده به حذف تیمهای پایه شاهین شهرداری از رقابتهای کشوری!

شناسه خبر: 27900
تاریخ انتشار: 27 مهر 1399

تیمها پایه باشگاه شاهین شهرداری همچنان در بلاتکلیفی قرار دارند و تنها ۲۴ ساعت دیگر زمان باقی مانده تا این تیمها نجات پیدا کنند وگرنه به راحتی آب خوردن امتیاز این تیمها در لیگ برتر از دست خواهد رفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سامانه ثبت نام بازیکنان و حق عضویت برای سه رده نوجوانان،جوانان و امیدها تا روز ۲۸ مهرماه باز می باشد و گویا در باشگاه شاهین شهرداری هیچ انگیزه ای برای تیمداری وجود ندارد.بیش از ۸۰ بازیکن جوان و آینده دار در این تیمها حاضر هستند و اکنون در آستانه حذف شدن و به فنا رفتن آینده فوتبالی خود قرار دارند!

 

وضعیت تیم بزرگسالان شاهین شهرداری که همچنان روی هواست ؛تمرینی آغاز نشده،سرمربی انتخاب نشده،هیات مدیره وجود ندارد و هواداران شاهین مغموم و ناراحت از این مسئله که علاوه بر عدم تیمداری در سطح بزرگسالان ،چرا باید رده های پایه که با حداقل ۵۰ میلیون تومان می شود فعلا آنها را نجات داد، باید در آستانه حذف قرار بگیرند!

این در حالی است که فصل گذشته فردی مانند دارکو دراژیچ را به شاهین اوردند و بعد از دو هفته با پرداخت پول عذر او را خواستند اما اکنون بازیکن جوان شاهین و فوتبال بوشهر در کابوس حذف شدن تیم جوانان یا امید این باشگاه از رقابتهای لیگ برتر قرار بگیرد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.