از شاهین شهرداری چه خبر؟!

شناسه خبر: 28136
تاریخ انتشار: 11 آبان 1399

این روزها تمرینات شاهین شهرداری بوشهر در زمین ورزشگاه مخبلند پیگیری می شود و آنچه مشخص است بیشترین نگاه فراز کمالوند به بازی درون تیمی برای شناخت هر چه بیشتر از بازیکنان می باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاهدان تمرینات می گویند کمالوند به اتفاق دستیارش عبادی بعد از چند دقیقه دوندگی پرفشار بازیکنان را به دو تیم تقسیم میکنند تا شاهد فوتبال باشند.هر چند برخی از ناراحتی کمالوند در پایان تمرین روز شنبه خبر میدهند که سرمربی جدید شاهین با عصبانیت زمین را ترک کرده و گویا دلیل عمده آن نداشتن امکانات تمرینی بوده است و حتی کار به حضور مسئولان باشگاه شاهین در هتل هم کشیده شده است !

از طرفی بازیکنان با تجربه ای مانند محمد ابراهیمی که سال گذشته در پارس جم حضور داشت یا ایمان صادقی دروازبان سابق تیمهای پرسپولیس و ملوان در تمرینات این روزهای شاهین حضور دارند.امین شجاعیان برادر داریوش شجاعیان از دیگر بازیکنانی است که به نظر میرسد شاهین او را در کنار بابک حاتمی بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم جذب کرده باشد.

رامین دهقانی مدافع چپ فصول گذشته ایرانجوان نیز در تمرینات شاهین شهرداری حاضر است و فعلا کمالوند می خواهد با کمترین سر و صدای ممکن تیمش را برای اولین هفته لیگ یک آماده کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.