سایپا ۱ پارس جنوبی ۱ / جمی ها باختن را دوست ندارند حتی به تیم دایی،دشتی باز هم ناجی شد

شناسه خبر: 2853
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1396

سایپا  ۱          پارس جنوبی جم ۱

 

هفته هفتم لیگ برتر؛ ساعت ۱۸:۳۰؛ تاریخ:۹۶/۰۶/۳۱
استادیوم: پاس قوامین تهران
داور: سیدحسین زرگر  کمک ها: علی دودانگه ، سید یعقوب حجتی/ ناظر داوری: مسعود عنایت

سایپا:

 

محمدرضا اخباری، رضا علیاری، روزبه شاه علیدوست، حسین کنعانی زادگان، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی زاده (۶۳- محمد سلیمانی)، رضا اسدی، علی شجاعی و محمد عباس زاده (۶۸-رضا جعفری )
سرمربی: علی دایی

پارس جنوبی جم:

 

محسن فروزان، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی(۶۵-امید سینک )، حسین پورامینی، وحید حمدی نژاد، میثم نقی زاده، احسان تاییدی، مجید علی یاری( ۶۱- علی دشتی )، سعید محمد فرد
سرمربی: مهدی تارتار

 

اخطار:

 

میثم نقی زاده(دقیقه ۲۴)  مجید علیاری(دقیقه ۵۶) {حامد نورمحدی۷۸} پارس جنوبی

علی شجاعی (دقیقه ۴۱ ) آرش رضاوند(دقیقه ۶۹) سایپا

 

 

هفته هفتم لیگ برتر با تساوی خارج از خانه پارس جنوبی جم در تهران خاتمه یافت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پارس جنوبی جم که برای برگزاری هفتمین بازی فصل راهی تهران شده بود تا مقابل سایپا و علی دایی صف آرایی کند،با تغیراتی در ترکیب خود بازی را آغاز کرد.نیمکت نشینی علی دشتی ،امید سینک و میثم تیموری از مهمترین جابجایی های مهدی تار تار سرمربی جمی ها بود.نیمه اول بازی سایپا و پارس جنوبی جم یک بازی درگیرانه و پایاپای از سوی دو تیم بود و در نهایت بدون این که گلی از روی خط دروازه ها رد شود این ۴۵ دقیقه به پایان رسید. سایپا با انگیزه پیروزی در این مسابقه به میدان آمد اما پارس جنوبی نیز با تغییراتی که مهدی تارتار در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود بازی درگیرانه ای را با حریف تدارک دیده بود. دوتیم با بازیکنان دونده و پرتلاششان در میانه زمین جدال سنگینی برای تصاحب توپ داشتند.

 

در نیمه دوم حملات هر دو تیم ادامه داشت تا اینکه سلیمانی بازیکن تعویضی علی دایی دروازه فروزان را باز کرد.بعد از این گل حملات پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر روی دروازه سایپا شدت گرفت اما اخباری مقاموت کرد.

 

علی دشتی سرعتی یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان این فصل لیگ برتر در واپسین دقایق بازی بار دیگر ناجی تیمش شد و با خطای بازیکن حریف در محوظه جریمه سرنگون شد تا حسین زرگز قاضی میدان نقطه پنالتی را نشان دهد.وحید حمدی نژاد مدافع چپ با تجربه جمی ها در این بازی پشت توپ ایستاد و گل تساوی بازی ذرا به ثمر رساند.جدال دایی و تارتار با نتیجه ۱بر۱ خاتمه یافت و تیم شایسته استان بوشهر با ۱۷ امتیاز بر صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران تکیه زد.

 

 

شرح گل‌ها:

 

۰-۱ (سایپا) محمد سلیمانی : روی یک ضد حمله سایپایی ها از سمت راست به سرعت رفتن روی دروازه پارس و محمد سلیمانی با یک ضربه ی پای راست توپ را ور زاویه‌مخالف به گوشه ی دروازه ی پارس فرستاد.

۱-۱(پارس جنوبی)در دقیقه ۹۱ و در وقت های اضافه بازی علی دشتی مهاجم پارس جنوبی در محوطه جریمه سایپا سرنگون شد. وحید حمدی نژاد در دقیقه ۹۶ این توپ را تبدیل به گل کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.