ابراهیم صالحی ،همانی که تارتار میخواهد+عکس

شناسه خبر: 28662
تاریخ انتشار: 08 آذر 1399

پیکان در هفته ای مقابل ذوب آهن اصفهان به تساوی یک بر یک رسید که زننده تنها گل شاگردان تارتار کسی نبود جز ابراهیم صالحی مهاجم بوشهری این تیم که با ضربه سر به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر صالحی مانند دو بازی قبلی در ترکیب اصلی پیکان کنار پورامینی قرار داشت و یکی از بهترینهای زمین لقب گرفت.ابراهیم که انگار فوتبال او مهدی تارتار بهم گره خورده و تارتار هم شرایط فنی و روحی او را کاملا میشناسد .

صالحی که در پارس هم شاگرد تارتار بود ،شاید در سالهای اخیر در کورس آقای گلی لیگ برتر قرار نداشته اما میزان دوندگی و تلاش او ستودنی است.

برخی انتظار دارند بازیکنی مانند صالحی در ۲۹ سالگی و با توجه به تجربیات چند سال بازی در لیگ برتر بالاخره تعداد گلهایش را بیشتر کند اما مهاجمی با خصوصیات ابراهیم صالحی که بیشتر در نقش وینگر راست بازی میکند ،بیش از آنکه به فکر خودش باشد در خدمت تیم است .صالحی دقیقا همانی است که تارتار میخواهد ،یعنی دوندگی و خسته کردن مدافعان حریف تا بازیسازی صورت نگیرد اما ابراهیم امسال در هفته سوم اولین گل فصلش را به ثمر رساند تا انگیزه هایش برای تعدا گل بیشتر در فصل جدید بیشتر شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.