نصرتی سرمربی پارس در آستانه دیدار با خیبر خرم آباد:هدف ما صعود به لیگ برتر است،بازیکن ۱۸ و ۲۱ ساله بازی داده ام!

شناسه خبر: 28933
تاریخ انتشار: 19 آذر 1399

محمد نصرتی می‌گوید که هدف تیم ما صعود به لیگ برتر ایران است.

محمد نصرتی سرمربی موفق تیم پارس جنوبی توانسته این تیم را صدرنشین لیگ یک ایران کند. او در گفتگو باخبرنگار ما در خصوص پیروزی مقابل گل ریحان توضیح داد: بازی سختی بود. یکی از دلایل اصلی اش همین بود که من فصل گذشته سرمربی این تیم بودم اما اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. چند بازیکن گل ریحان هم حالا در پارس جنوبی هستند و همین موضوع سبب شد تا حساسیت بازی بالا برود. اما بچه های ما با تمرکز بالا در زمین حضور یافتند. مصطفی اکرامی، امید نظامی پور و… بازیکنان سال پیش گل ریحان بودند که عملکردشان عالی بود. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. بچه های ما خیلی خوب کار می‌کنند و تمام کار برعهده آن هاست و کادرفنی سهم خیلی کوچکی دارد.

 

وی درباره روند نتیجه گیری تیمش تصریح کرد: واقعا کار سختی را داشته و داریم. صددرصد این تیم تغییر کرده و ما در پیش فصل دیدیم که حتی یک بازیکن هم نداریم، فقط یک گلر سه مانده که اصلا در این سال ها بازی نکرده. این که ما در بازی های دوستانه نتیجه نگرفتیم، یک جو وحشتناکی علیه ما به وجود آمد. شاید دلیلش سقوط این تیم بود که هواداران را دل زده کرد. امیدوارم باشگاه ما را حمایت کند هنوز آنطور که باید حمایتی ندیده ایم.

 

مدافع سابق تیم ملی ایران درباره حضور بازیکنان بومی در تیمش گفت: ما نزدیک ۷-۸ بازیکن تیم امید داریم و در بزرگسالان هم چند بازیکن جمی و بوشهری هست. به نظر من بازیکن با سن پایین تر مستعد رشد و پیشرفت است. نیروی انسانی قبلا بوده اما الان چیزی نیست. ما تلاش کردیم از بازیکنان بومی استفاده زیادی کنیم و بازیکنان با استعداد را در ترکیبمان قرار دهیم. مثلا آقای ناصری پور که به تیم ملی جوانان دعوت شد. من الان یک بازیکن ۱۸ ساله و یک دفاع وسط ۲۱ ساله بازی می‌دهم. به هر حال هدف ما این است که بازیکنان جوان را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

 

نصرتی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای حفظ تیمش در رتبه های بالای جدول دارد اظهار داشت: لیگ یک، ماراتن فرسایشی است. ۳۴ هفته بازی وجود دارد و ما هم سعی کردیم در هر پست ۲-۳ بازیکن بگیریم و از آن ها استفاده کنیم. در این سه هفته ما چند کرونایی و آسیب دیده و… داشتیم. تلاش ما این بود که فضا را طوری به وجود بیاوریم که  اگر کسی نبود بازیکنان دیگر بیایند جایش را پر کنند.

 

سرمربی پارس جنوبی درخصوص اهداف برای فصل جاری عنوان کرد: اگر حمایت های خوبی صورت بگیرد، هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است و تمام تلاشمان را برای این هدف خواهیم کرد.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا در لیگ برتر سرمربیگری نمی‌کند، گفت: من سعی می‌کنم به شخصه الگو برداری کنم، دوست دارم تجربه زیادی کسب کنم و سوخت نشوم. من باتوجه به عملکرد فصل گذشته ام می‌توانستم تیم لیگ برتری بگیرم اما دوست دارم قدم به قدم پیش بروم. باید تجربیاتم را زیاد کنم و در کنارش به دانشم اضافه کنم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.