محمد نصرتی سرمربی پارس:توقع از تیم ما زیاد است،اما پتانسیل بچه های ما بالاست

شناسه خبر: 28959
تاریخ انتشار: 20 آذر 1399

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در هفته چهارم رقابت های لیگ یک، فرصت طلبی را لازمه کسب موفقیت دانست.

محمد نصرتی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل خیبر خرم آباد گفت: بعد از سه برد پیاپی به لحاظ روحی به شرایط خوبی رسیدیم و بازیکنانم به خودباوری رسیدند. طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی بازی های خیبر را به دقت رصد کردیم. ما برای بازی های خانگی خود برنامه های زیادی داریم و نمی خواهیم در جم امتیازی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ما در جریان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به خوبی توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم. گل اول بازی را هم توانستیم بزنیم اما خیلی زود غافلگیر شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: متاسفانه روی یک اشتباه فاحش فردی گل دوم را خوردیم اما انگیزه و فشار بازیکنانم باعث شد جریان بازی به سود ما تغییر کند. خیبر تیم خوبی بود و تا لحظه آخر دست از مبارزه برنداشت اما خوشبختانه با زدن گل تساوی توانستیم این هفته را نیز با صدرنشینی به اتمام برسانیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت های لیگ یک تصریح کرد: توقع از تیم ما بالاست. ما بازیکنان خوب و با انگیزه ای را در اختیار داریم و با پتانسیلی که در اختیار داریم مطمن هستم می توانیم به اهداف مان برسیم. برای کسب برد باید همیشه فرصت طلب بود و اشتهای کسب سه امتیاز داشت. امیدوارم در ادامه بازی ها بازیکنانم با همان اعتماد به نفس همیشگی، مسیری را که طراحی کرده ایم با قدرت پشت سر بگذارند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.