حسین پورامینی: می دانستم کی روش به تیم پارس جنوبی جم هم نگاه می کند

شناسه خبر: 2909
تاریخ انتشار: 02 مهر 1396
حسین پورامینی، هافبک و کاپیتان تیم پارس جنوبی جم خوشحال است که دیدار این تیم در برابر سایپا در حضور دستیاران کی روش برگزار شده است.
به گزارش خبر ورزشی، او دراین باره می گوید: نیازی نیست من تکرار کنم. به همه ثابت شده هیچ بازیکن شایسته ای از چشم کی روش پنهان نمی ماند. کی روش و دستیارانش بازی همه تیم ها را می بینند و در این بین اگر بازیکن شایسته ای در لیست قرار نمی گیرد به خاطر سلیقه کی روش و یا ترافیک در خطوط سه گانه تیم ملی است. خوشحالم که بازی ما با تیم سایپا در حضور دستیاران کی روش برگزار شد. این نه فقط برای من بلکه برای همه بازیکنان خوشحال کننده بود. من همه تلاشم را کردم در قالب تاکتیک تیمی بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم و حال اگر به تیم ملی دعوت شوم برای من یک روز رویایی خواهد بود و اگر دعوت نشوم باز هم تلاش خواهم کرد.
پورامینی در خصوص بازی گفت: چند بازیکن تاثیر گذار ما غایب بودند و چند بازیکن هم با وجود مصدومیت به میدان آمدند. با این حال با همه توان بازی کردیم و در دقایقی هم برتر بودیم و می توانستیم به گل هم برسیم. با این حال پنالتی لحظات پایانی به کمک ما آمد و یک امتیاز حساس از این بازی گرفتیم که خیلی خوب بود.
کاپیتان تیم پارس جنوبی در مورد اعتراض های علی دایی به پنالتی که توسط زرگر برای تیم پارس جنوبی جم اعلام شد، گفت: من کارشناس داوری نیستم که در مورد این صحنه اظهار نظر کنم اما چند کارشناس داوری تصمیم آقای زرگر را تایید کردند و به این استناد می گویم پنالتی بوده است.
پورامینی در پایان گفت: اگر در پایان هفته هفتم با سه امتیاز اختلاف به نسبت به تیم پرسپولیس در صدر جدول هستیم به خاطر تلاش هایمان در زمین بوده. در ادامه هم تلاش خواهیم کرد به این روند ادامه دهیم. هر چند باید به این نکته اشاره کنم از این پس تیم ها با جدیت خاصی در برابر ما بازی می کنند و این کمی کار را برای ما سخت می کند. ضمن اینکه توقعات باید از ما منطقی باشد.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.