در روز تساوی سپاهان و فولاد:پنالتی روی محبی گم شد!

شناسه خبر: 29674
تاریخ انتشار: 22 دی 1399

محمد محبی وینگر بوشهری سپاهان برای چندمین هفته متوالی به عنوان مهره جانشین وارد ترکیب تیم سپاهان شد و در برابر فولاد بازی کرد.

او در بازی با فولاد دردقیقه ۶۰ به جای سجاد شهباززاده وارد میدان شد تا شرایط بازی را به سود تیم سپاهان تغییر دهد و می رفت در دقیقه ۹۰ این کار را با گرفتن ضربه پنالتی انجام دهد که نظر داور چیزی غیر از این بود.

 

محمد محبی در اینباره به خبرنگار ما می گوید: من در مسیر توپ بودم و بدن گذاشتم تا توپ را در اختیار بگیرم و به سمت چارچوب ضربه بزنم که بازیکن فولاد روی من خراب شد و تعادلم بهم خورد و به نظرم این صحنه صد در صد پنالتی بود. تصور اینکه داور براحتی از کنار این صحنه گذشت برایم سخت بود اما یقین دارم اشتباه او سهوی بود اما یک موقعیت خوب و وِیژه را از ما گرفت. این پنالتی می توانست شرایط بازی را به سود ما تغییر دهد و در چنین شرایطی ورود VAR به فوتبال باشگاهی می تواند اشتباهات داوری را در فوتبال ایران کاهش دهد.

 

بازیکن تیم ملی در خصوص حضور خود در ترکیب تیم سپاهان به عنوان بازیکن جایگزین می گوید: خب من دوست دارم همانند فصل گذشته یکی از مهره های اصلی تیم سپاهان باشم و خیلی خوب هم تمرین می کنم اما نظر کادر فنی این است که به عنوان بازیکن جایگزین در ترکیب تیم حاضر شوم. به این تصمیم احترام می گذارم اما برایم قانع کننده نیست و دوست دارم در ترکیب ثابت سپاهان بازی کنم و همانند گذشته برای تیم موثر باشم. نیمکت نشینی برای من یک گام به عقب است و تلاش می کنم شرایط را به گذشته برگردانم.

محمد محبی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان می تواند فصل جاری یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد؟ گفت: به طور حتم همین طور است. ما تیم خوبی هستیم و در همین مسیر تلاش می کنیم. خب رقابت سخت است. مدعیان سرسختی برای قهرمانی در جدول بازی ها حضور دارند و ما در جریان بازیها باید مرتکب کمترین اشتباه شویم و از موقعیت ها به خوبی بهره ببریم و البته در فاز دفاعی هم خوب باشیم. منظورم دفاع تیمی است. امیدوارم اشتباهات داوری دیگر به ضرر ما صورت نگیرد و با ریشه کن شدن کرونا تماشاگران دوباره به استادیوم برگردند. فوتبال برای سکوهای خالی خیلی سخت و بی روح است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.