حسین عبدالهی سرمربی امید گناوه:صدرنشینی ما اتفاقی نبوده و حاصل زحمات یک مجموعه است،امسال با وسواس خاصی بازیکن گرفتم! بازیکن جوانان بازی دادم و از وی راضی هستم

شناسه خبر: 29727
تاریخ انتشار: 23 دی 1399

چهار هفته از رقابتهای لیگ دسته دوم کشور گذشته و تنها نماینده شهر گناوه در این بازی های ،در صدر جدول قرار گرفته است.شاید برای محک زدن یک تیم چهار هفته زمان خوبی نباشد اما اهالی فن در لیگهای پایین به خوبی میدانند اگر در آغاز لیگ بتوانی امتیازات لازم را بدست بیاوری و بالای جدول بمانی ،مجموعه تیم اعتماد به نفس بیشتری خواهد گرفت.

حسین عبدالهی سرمربی امید گناوه در گفتگویی متفاوت و برای اولین بار شرایط تیمش را توضیح داد:ابتدا باید در مورد بازی و برد مقابل مس نوین بگویم که خیلی خوب آنها را آنالیز کرده بودیم.در طول بازی به خوبی انها را کنترل کردیم و بعد به گل برسیم.از همان ابتدا روی پرس و فشار بر دفاع آنها تاکید کرذه بودم  که این مهم اتفاق افتاد.میدانستم بعد از دریافت دو گل مهمان ما به حملات بیشتری دست خواهد زد و سعی کردم با تعویض هایی که انجام میدهم باز هم به گل برسیم که شکر خدا اینگونه هم شد.

 

سرمربی امید گناوه ادامه داد:در مورد بحث بومی و غیر بومی باید یک نکته مهم یادآوری کنم.استان بوشهر لبریز از بازیکن است و شکی در آن نیست .بازیکن بومی را باید بها دهیم و اگر غیر بومی به تیم های استان وارد می شود باید کیفیت لازم را داشته باشد که امسال در تیم ما این وضعیت به خوبی رعایت شده و بازیکنان غیر بومی با کیفیتی را جذب کرده ایم که عصای دست ما هستند.در بازی مقابل مس یک بازیکن از تیم جوانان باشگاه بنام پورسلیم را به میدان آوردم که شکر خدا جواب داد و در ادامه هم ایمان لیراوی عملکرد خوبی داشت .

عبدالهی تصریح کرد:در مورد هزینه های باشگاه همین جا شفاف میگویم از مسئولان شهری تا این لحظه کمکی به ما نشده ،شورای شهر قرار بود ۴۰۰ میلیون تومان مصوب کند که در نهایت ۲۰۰ میلیون تصویب شد که همین هم شهردار محترم میگوید فعلا بودجه برای پرداخت آن ندارند و تا این لحظه ریالی به تیم امید گناوه تزریق نشده،هر چند بهروزیانفرد مدیر اداره ورزش کمک خودش را مانند همه تیمها در حد بضاعت انجام داد که جای قدردانی دارد.

واقعیت این است تا این هفته همه هزینه ها را خودم انجام داده ام و با هر زحمتی بوده بیست درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ام و تلاش خواهم کرد در هفته آینده نیز ده درصد دیگر هم پرداختی به بچه ها داشته باشم. اما ای کاش مسئولان شهرستان و حتی استان به تیم خصوصی امید نگاهی امیدوارانه داشته باشند .

 

سرمربی امید گناوه افزود:نتایج تاکنون اتفاقی نبوده و با وسواس زیادی این بازیکنان را جمع کردیم.تجربه سال گذشته خیلی به ما کمک کرد .بازیکنان امسال از نظر اخلاقی و فنی انصافا خوب هستند و به ادامه این وضعیت امیدوارم.پشت این نتایج خوب مدیریت باشگاه ماست که به موقع کنار من و بچه ها هستند.کادر فنی خوبی دارم که واقعا برای مجموعه دل می سوزانند.

 

عبدالهی در مورد حمایت تماشاگران از تیم امید  اینگونه توضیح داد:واقعا جای هوادارنمان خالی است.حیف که این وضعیت کرونایی همه دنیا را گرفتار کرده وگرنه در گناوه و با این نتایج مطمئن هستم هر بازی خانگی ورزشگاه پر می شد.ایمان دارم یک ورزشگاه خانگی که جای سوزن انداختن هم نداشته باشدمی تواند انرژی مضاعفی به همه تیم بدهد و امیدوارم هر چه زودتر هواداران گناوه ای را کنار خودمان ببینیم.

 

وی در خاتمه گفت:هفته آینده یک بازی سنگین در مقابل نفت و گاز گچساران داریم که می تواند صدرنشینی ما تثبیت کند .برای هر بازی برنامه خاصی داریم و در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریفان خود برنامه ریزی و تمرین خواهیم کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.