باز هم یک سوژه تکراری /دلالی نه! این بار اخاذی از فوتبالیست در بوشهر!

شناسه خبر: 3047
تاریخ انتشار: 06 مهر 1396

متاسفانه چندی است که شور فوتبال و علاقه خانواده ها به فوتبال در بوشهر کار دست برخی افراد ساده اندیش داده و پولهای باد آورده و غیر قانونی به جیب برخی افراد برده است!

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در جدیدترین اقدام صورت گرفته،یک بازیکن فوتبال که اتفاقا سابقه بازی در یکی از تیمهای مطرح استان را در کارنامه داشته،مبلغی بیش از ۱۰ میلیون تومان ناقابل پرداخت می کند تا بتواند در یک تیم فوتبال عضویت داشته باشد.گفته می شود این فرد دوستدار فوتبال با وعده عضویت در تیم مذکور این پول سنگین را پرداخت کرده و اکنون بیش از چند ماه است به دنبال پول بی زبان خود در حال دوندگی است و بدتر از همه اینکه نتوانست به عضویت آن تیم هم درآید!

 

این بازیکن فوتبال پرده از ماجرایی برداشته و سند هایی در دست دارد که می تواند برای همیشه ماجرای اخاذی در فوتبال بوشهر را تمام کند تا دیگر شاهد چنین ماجراهای تاسف باری نباشیم.فوتبالی که مرحوم خرسند و علی مصلح و خیلی دیگر از انسانهای با ارزش را تحویل این استان داد حالا باید چوب ندانم کاری برخی افراد مثلا مدیر یا مسئول را بخورد که در روز روشن شاهد چنین اقدامات تاسف باری هستند اما هیچ واکنشی نشان نمی دهند!

 

در این زمینه باز هم خواهیم نوشت و البته سندهایی را رو خواهیم کرد تا شاید بتوانیم سهم کوچکی در فوتبال پاک بخصوص در استان بوشهر داشته باشیم،یا علی مدد


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.