پس از برد خانگی تیمش مطرح کرد/ انتقاد نصرتی از وضعیت تیمداری در جم:هیچ عزمی نمیبینم!با اعتبار خودم زمین تمرین گرفتم و باشگاه هنوز پول آن را نداده!

شناسه خبر: 30602
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1399

سرمربی پارس جنوبی جم ضمن ابراز تاسف از وضعیت مالی و امکانات تیمش مسولان شهر جم و تیم پارس را مورد انتقاد شدید قرارداد.

محمد نصرتی بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه گفت: شرایط جدول طوری بود که سه امتیاز این بازی برایمان اهمیت زیادی داشت. با آنالیزی که در طول هفته انجام دادیم به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم اما نتایج هفته های اخیر باعث شد با استرس زیادی بازی را ادامه دهیم. .

 

نصرتی درباره روند بازی تیمش گفت: بازی جذابی را شاهد بودیم و تیم خوشه طلایی تنها تیمی بود که ما را در جم اینطور تحت فشار قرار داد. آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند و تیم شایسته ای بودند. در مقابل برای خلق موقعیت خیلی تلاش می کردیم اما در زدن ضربات آخر کاملا بی دقت بودیم. وقتی بازیکنان مان موقعیت های مسلم گلزنی را هدر می دهند، هیچ تضمینی برای حفظ نتیجه وجود ندارد. این مسله بسیار مهمی است که بازیکنان ما باید متوجه آن باشند. تا وقتی نرخ تبدیل موقعیت هایمان به گل کم باشد، نمی توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با انتقاد از روند تیم داری در شهر جم تصریح کرد: واقعا من هیچ عزمی در مسولان استانی برای بازگشت این تیم به لیگ برتر نمی بینم. روزهای اول مقامات استانی من جمله نمایندگان مجلس وعده های زیادی دادند اما عملا هیچ اتفاق مثبتی برای تیم نیفتاده است. به نیمزفصل نزدیک شده ایم و بازیکنان ما فقط ۲۰ درصد قرارداد های خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: تیمی مثل مس کرمان سالهاست در لیگ یک با پشتوانه مالی بسیار خوب فعالیت می کند و هنوز موفق به برگشت به لیگ برتر نشده آن وقت چه توقعی ازتیم پارس جم دارید که در شهر خود غریبه است و هیچ حامی و پشتوانه ای ندارد.

نصرتی با انتقاد از سطح امکانات تیمش اظهار داشت: ما در جم یک زمین تمرین مناسب نداریم و در زمین مسابقه نیز یکی از بی کیفیت ترین زمین های لیگ یک را در اختیار داریم. در تهران هم یک زمین ثابت نداریم و مثل خانه به دوش ها هر هفته بلاتکلیف هستیم.
سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به ارقام پایین قراردادها در تیمش گفت: تیم ما یکی از تیم های متوسط رو به پایین لیگ است و ما در هر بازی بیش از ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال را به زمین می فرستیم تا انگیزه آنها استفاده کنیم. مگر من تا چه زمانی می توانم بازیکن را به لحاظ انگیزشی سرپا نگه دارم؟ در این شرایط اقتصادی همه بازیکنان باید پاسخگوی زندگی شان باشند.

وی اظهارداشت: من در تمرینات پیش فصل با اعتبار خودم کمپ و زمین تمرین اجاره کردم و باشگاه بعد از گذشت ۴ ماه هنوز بدهی های خود را پرداخت نکرده است. آقای چراغی سرپرست تیم با اعتبار شخصی خودش امور جاری تیم را می گذراند و این ابدا تیمداری حرفه ای به حساب نمی آید. باید یک عزم جدی در سطح استان وجود داشته باشد و مسولان آستین همیت را بالا بزنند و از خواب بیدار شوند. این تیم نیاز به حمایت دارد و بازیکنان در شرایط حداقلی نیز از حقوق خود محروم هستند


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.