هفته نهم لیگ دسته دوم/ ایرانجوان ۱ شهرداری بندرعباس ۱ / تساوی زیر باران ،قدر گل مشایخ را ندانستند!

شناسه خبر: 30764
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1399

ایرانجوان در هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول باز هم یک تساوی دیگر در کارنامه اش ثبت شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر تیم بوشهری که در طول ده روز گذشته تمرینی را انجام نداده بود و تنها یک روز قبل از بازی تمرین سبک عرق گیری را پشت سر گذاشته بود به مصاف شهرداری بندرعباس رفت.

بارش باران در شهر بوشهر درست یک ربع قبل از آغاز بازی شروع شد تا در یک هوای مطبوع بارانی ،زمین و بازی تحت تاثیر قرار بگیرد.خرمزی سرمربی ایرانجوان خط هجومی تیمش را متشکل از سبحانی ،پولادی و نادری چیده بود که چاهکوتاه زاده با تجربه نیز به آنها اضافه میشد.

نیمه اول موقعیت گل زیادی نداشت و اندک موقعیت ها را دروازبانان هر دو تیم مهار کردند.در نیمه دوم حیات منش با تجربه یک کرنز مواج را ارسال کرد تا سجاد مشایخ کاپیتان ۳۴ ساله ایرانجوانی ها با یک ضربه سر زیبا گل برتری تیمش را وارد دروازه شهرداری بندرعباس کند.

در ادامه تیم بوشهری خیلی زود عقب نشست تا شاگردان حسن اشجاری به دروازه ایرانجوان حمله کنند.تفاوت تیمی که بیش از ده روز بدون تمرین تیمی را پشت سر گذاشته و تیم آماده بندری ها در دقایق پایانی بیشتر مشخص شد تا بالاخره دروازه ایرانجوان روی یک ضربه سر باز شود.

این تساوی خانگی باعث شد ششمین تساوی فصل برای ایرانجوان رقم بخورد و شاگردان خرمزی با ۹ امتیاز چشم به هفته های آتی داشته باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.