هفته پانزدهم لیگ دسته اول/ شاهین شهرداری ۲ گل ریحان البرز ۱ / در روز دبل ابراهیمی،شاهین برد و به نیمه بالای جدول رسید

شناسه خبر: 30807
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1399

هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول با برد خانگی شاهین شهرداری همراه شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر فراز کمالوند و شاگردانش در حالی به مصاف گل ریحان قعر جدولی رفته بودند که شاهین هفته گذشته یک برد دلچسب را در تهران تجربه کرده بود .سرمربی شاهین شهرداری مانند دو بازی گذشته پولادی و صدری سرعتی را کنار ابراهیمی در خط حمله قرار داد تا بازوهای سرعتی تیمش فضا را برای گلزنی مهاجم با تجربه اهل کازرون باز شود که همینگونه شد و ابراهیمی دو بار موفق به گلزنی گردید.

بازی در نیمه اول جذاب و پرگل دنبال شد ،یک واکنش تماشایی ایمان صادقی درون دروازه تیم بوشهری یخ بازی را آب کرد.بعد از آن دوندگی های بی امان رضا دهقان دشتستانی کنار خرسندنیا باعث شد تا میانه میدان در اختیار تیم شاهین شهرداری قرار بگیرد.

دقیقه ۲۰ بازی فرار صدری با خطای بازیکن گل ریحان همراه شد تا محمد ابراهیمی پشت توپ قرار بگیرد و ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.دو وینگر شاهین یعنی پولادی و صدری با جابجایی های مناسب تمرکز مدافعان گل ریحان را بر هم زدند و روی یکی از پاسهای خوب علی ابراهیمی ،دیگر ابراهیمی شاهین روی خط هجده قدم با شوتی دقیق گل دوم تیم و خودش را به ثمر رساند.

در نیمه اول خطای خرسندنیا روی مهاجم گل ریحان پنالتی اعلام شد تا بابک لطیفی با تجربه تنها گل تیمش را به ثمر رساند.

نیمه دوم هر دو تیم نبرد سنیگینی روی توپهای هوایی  داشتند ولی گلی ثبت نشد .در اوج حملات گل ریحان شاهینی ها چند بار روی ضد حملات خطرشاز شدند که مهمترین آن ضربه خضیراوی بود که در حالت تک به تک به پای گلر حریف کوبید .

این برد تیم بوشهری را ۲۲ امتیازی کرد و تا رده هشتم جدول بالا برد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.