ثامن دشتستان قهرمان مسابقات فوتسال امید استان بوشهر شد

شناسه خبر: 30985
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1399

 

مسابقات فوتسال رده امید استان بوشهر که از تاریخ ششم اسفند ماه سال ۱۳۹۹در شهر جم بصورت مجتمعی در دو گروه سه تیمی آغاز گردیده بود در نهایت عصر امروز هشتم اسفندماه قهرمان خود را شناخت و تیم ثامن دشتستان بر بلندای این مسابقات قرار گرفت.
در گروه اول که تیم های ذوالفقار جم.، ماهان دشتستان و افق دشتستان حضور داشتند در روز اول این مسابقات تیم ذوالفقار جم در دیدار افتتاحیه با دو گل مغلوب تیم ماهان دشتستان گردید. در دیدار دوم تیم افق دشتستان توانست تیم ماهان دشتستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. در دیدار آخر این گروه تیم ذوالفقار جم به مصاف افق دشتستان رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست را پذیرا شد.
در این گروه تیم افق با ۶ امتیاز به عنول اول و تیم ماهان با ۳ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در گروه دوم که تیم‌های شهاب ریز، آزادی زیارت و ثامن دشتستان حضور داشتند تیم‌های شهاب ریز و آزادی زیارت در دیدار اول به تساوی ۱ بر ۱ دست یافتند و در دیدار دوم این گروه ثامن دشتستان توانست آزادی زیارت را با نتیجه ۴ بر ۲شکست دهد.
در دیدار آخر این گروه که ثامن دشتستان صعود خود را قطعی می‌دانست تیم شهاب ریز را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد و با ۶ امتیاز به عنوان تیم اول مقتدرانه به دور نیمه نهایی صعود کردند. تیم آزادی زیارت نیز با گل زده بیشتر نسبت به شهاب ریز به عنوان تیم دوم به دور نیمه نهایی صعود کرد.
در دیدار اول نیمه نهایی تیم افق دشتستان توانست تیم آزادی زیارت را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و به عنوان چهره اول فینال شناخته شود.
در دیدار دوم، دو تیم ماهان دشتستان و ثامن دشتستان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و در ضربات پنالتی این تیم ثامن بود که توانست حریف خود را با نتیجه ۸ بر ۷ شکست دهد و دومین تیم فینالیست هم شناخته شود.
در دیدار رده بندی که عصر جمعه ۸ اسفند ماه برگزار شد تیم ماهان دشتستان توانست آزادی زیارت را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد.
در دیدار فینال این مسابقات، دو تیم ثامن و افق دشتستان به مصاف هم رفتند که تیم ثامن موفق شد تیم افق را با تک گل شماره ۱۱ خود محمد مجاهدی زاده شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.
آقای گل مسابقات پوریا دشت پوری از ثامن دشتستان و برترین مربی قاسم خرازی از ثامن که بدون باخت قهرمان مسابقات گردید.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.