پورامینی: خود دیاباته هم گفت پنالتی استقلال درست نبود/ با توجه به بضاعت پیکان خوب نتیجه گرفتیم

شناسه خبر: 31378
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1399

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: خود شیخ دیاباته گفت بازیکن ما روی وی مرتکب پنالتی نشد اما داور با این تصمیم اشتباه باعث شد برای لحظاتی بازی را از دست بدهیم.

حسین پورامینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست دو بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال جزو تیم‌هایی است که برای سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد و ما هم با توجه به بودجه و بضاعت‌مان دنبال ارائه بازی خوب و هدفمندی بودیم. اگر به پیروزی می‌رسیدیم بهتر بود اما متاسفانه نتوانستیم این اتفاق را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم اما متاسفانه داور یک پنالتی بحث‌برانگیز گرفت که کارشناسان باید درباره اش نظر بدهند. به نظر خودم بازیکن پیکان توپ را در اختیار داشت و حتی شیخ دیاباته هم گفت آن صحنه پنالتی نبود. این موضوع سب شد تمرکز مجید عیدی به هم بریزد.

هافبک تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در صحنه گل دوم استقلال هم محمد دانشگر در موقعیت مشکوک به آفساید بود. پس از این گل بازی را کاملا در اختیار گرفتیم و موقعیت‌های زیادی را هم به وجود آوردیم اما متاسفانه نتوانستیم بازی را برگردانیم.

پورامینی درباره اظهارات فرزاد حاتمی مبنی براینکه حمید حاج ملک پنالتی روی شیخ دیاباته را به درستی اعلام کرده و در کنار آن باید روی محمد نادری هم پنالتی می‌گرفت، توضیح داد: فرزاد حاتمی در لحظاتی که آن دو صحنه مشکوک اتفاق افتاد، بیرون از زمین بود و نمی‌دانم از کجا دیده است اما ما درون زمین و نزدیک به صحنه بودیم چنین چیزی ندیدیم.

وی ادامه داد: در صحنه اعلام پنالتی روی شیخ دیاباته، مجید عیدی فقط توپ را زد و هیچ برخوردی صورت نگرفت. در صحنه مربوط به محمد نادری هم تمام کارشنا‌س‌ها متفق‌القول بودند که هیچ برخوردی صورت نگرفته اما شاید حاتمی به شکل دیگری این صحنه را دیده است. اعلام پنالتی روی دیاباته ضمن عصبانیت عیدی، سبب شد بازیکنان ما برای دقایقی تحت تاثیر قرار بگیرند و برای لحظاتی بازی را از دست بدهند.

هافبک پیکان درباره وضعیت این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر توضیح داد: با توجه به بودجه‌ای که برای باشگاه پیکان در نظر گرفته‌اند تاکنون نتایج به نسبت خوبی کسب کرده‌ایم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم جایگاهی مناسب و در خور شان خودمان و تیم پیکان به دست آوریم.

پورامینی درباره بازی بعدی پیکان مقابل ذو‌ب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن پس از حضور مجتبی حسینی خیلی تغییر کرده و به تیمی با انگیزه و پرانرژی تبدیل شده است. قطعا بازی سختی پیش رو داریم. حریف‌مان در دو دیدار اخیرش پیروز شده اما تلاش می‌کنیم در آستانه عید به کادرفنی و مسئولان باشگاه و کارگران ایران خودرو برد ارزشندی هدیه بدهیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.