دلیل این همه شادی،نظرزاده مزد جسارت خود را گرفت+ عکس

شناسه خبر: 31430
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1399

شاهین بندر عامری در جام حذفی کشور شگفتی ساز شد تا اهالی این روستای کوچک در تنگستان بابت این صعود شادمان شوند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر وقتی رضا نظرزاده سرمربی شاهینی ها بدون ۵ بازیکن اصلی راهی اهواز شد برخی تصور میکردند تیم با انگیزه او با دریافت گلهای زیاد از استقلال ملاثانی زمین را ترک میکند اما بازیکنان جوان و مستعد این تیم ۱۲۰ دقیقه مقاومت کردند تا یک گلر جوان بنام سرتلی در ضربات پنالتی بدرخشد و برای اولین بار تیمی از عامری در میان ۱۶ تیم برتر جام حذفی قرار بگیرد.نظرزاده نترسید و مانند روزی که مربیان بوشهری امثال او را در سنین کم به میدان فرستادند این بار خودش روال را ادامه داد و کمالی و اختر شهر را به میدان فرستاد تا در خوزستان و مقابل تیم لیگ یکی یک بازی مهم را تجربه کند آنهم در سن زیر ۱۹ سال!

در شرایطی که شاهین عامری اولین سال حضور در لیگ دو را تجربه میکند ،مدیران این باشگاه که معمولا خیلی کم در رسانه ها آفتابی می شوند به حاشیه های معمول کاری نداشتند و سرگرم آماده سازی تیم خود شدند.

وقتی یک روستا با فوتبال و تیمی مانند شاهین در فوتبال ایران دیده می شود یک نکته مهم و قابل بحث باعث دلگرمی افرادی مانند ناصری و مظفری شده است :اگر از جیب خود برای روستا و منطقه خود خرج میکنند ،بهترین نوع تبلیغ برای دیده شدن دیارشان را در پیش گرفته اند.

فوتبال این صنعت بی نهایت سودآور{در صورت مدیریت صحیح}پدیده ای است که یک تیم فوتبال روستایی را در لیگ دسته دوم در معرض دید قرار میدهد تا مهمترین رسانه های کشور به پرونده رسیدن شاهین عامری به جمع ۱۶ تیم هم بپردازند!

این خوشحالی و خنده بازیکنان و کادر فنی شاهین عامری شاید آنها را با یک قرعه تاریخی مثلا مصاف با تیمهای استقلال و پرسپولیس روبرو سازد که در هر حالت می تواند برای آنها جذاب باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.