قایدی چهار پاس گل یا پنج پاس گل؟

شناسه خبر: 31549
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1399

بدشانسی مهدی قایدی باعث شد تا او در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار نگیرد.

مهدی قایدی مرد نخست نیمه اول دیدار مقابل ماشین سازی بود. باشوی کوچک که در دو بازی گذشته تیمش تأثیری روی گل های زده تیمش نداشت، در این بازی تلافی کرد و روی هر دو گل آبی پوشان در نیمه نخست نقش اصلی را ایفا کرد.

در دقیقه ۲۰ استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که مهدی قایدی پشت این توپ ایستاد. ضربه ارسالی او به روی دروازه پس از یک ضربه سر، به گل نخست آبی پوشان تبدیل شد. در حالیکه به نظر می رسید محمد نادری مدافع پیش تاخته استقلال این گل را به ثمر رسانده است، اما مشخص شد اینگونه نیست.

در تصاویر تلویزیونی مشخص شد که کرنر ارسالی قایدی پس از برخورد به وحید نعمتی وارد دروازه شده است و محمد نادری تأثیری روی این گل نداشته است. عدم برخورد توپ به نادری، باعث شد تا آمار یکی از پاس های گل قایدی کم شود چرا که این گل توسط بازیکنان ماشین سازی به ثمر رسیده بود.

البته قایدی هوش و نبوغ بالایش را دقایقی بعد به نمایش گذاشت و پس از یک فرار دیدنی از عمق خط دفاعی ماشین سازی، ارسلان مطهری را با دروازه خالی روبرو کرد و مهاجم استقلال کار دیگری جز به نتیجه رساندن حرکت زیبای قایدی نداشت.

در حالیکه بحث و گمانه زنی درخصوص اینکه پاس گل نخست استقلال باید به نام قایدی ثبت شود یا خیر ولی اینگونه به نظر می رسد تنها باید پاس گل دوم را به نام قایدی نوشت. بدین ترتیب باشوی کوچک که در دو بازی رفت و برگشت مقابل مس رفسنجان و دیدار با تراکتور پاس گل داده بود، حالا آمار گل سازی هایش به عدد ۴ می رسد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.