در نشست شورای شهر بوشهر مطرح شد؛پولی که به ایرانجوان نرسیده !

شناسه خبر: 31713
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1400

اولین نشست علنی شورای شهر بوشهر در سال جدید در شرایطی برگزار شد که نطق های برخی اعضا با پاسخ های شهردار همراه شد.

از گزارش مالی شاهین تا شهرداری

با توجه به تاکید طاهره شمشیری بر ارائه گزارش مالی تیم شاهین، شهردار تاکید کرد که وی در اولین جلسه هیات مدیره شرکت کند تا هم به صورت حضوری و هم مکتوب گزارش را دریافت کند.

داریوش پوربهی نیز بر دقیق تر شدن گزارش های ماهیانه هزینه- درآمد شهرداری تاکید کرد که شهردار گفت: همکاران مالی مکلف هستند به سوالات اعضای شورا در این خصوص پاسخ داده و به زودی گزارش عملکرد ۶ ماهه دوم سال قبل شهرداری نیز برای اطلاع عموم منتشر می شود.

مسدود بودن حساب باشگاه ایرانجوان

صالحیان عدم اجرای مصوبه کمک ۶۰۰ میلیونی به تیم ایرانجوان را به دلیل مسدود بودن حساب این باشگاه دانست و افزود: با این حال، یکبار بنا به درخواست رییس شورا هزینه بلیط هواپیمای بازیکنان تیم به تهران پرداخت شده است. البته درصورت بازشدن حساب باشگاه، پرداخت این مبلغ نیازمند لایحه جدید و مصوبه شورای شهر است، چون در تعهدات سال گذشته بوده است.

در همین حال برزگرزاده عضو شورا معتقد بود که چون سال مالی شهرداری تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد، نیاز به لایحه مجدد نیست، رباب عبیدی هم عقیده داشت که مسدود شدن حساب باشگاه ایرانجوان چون با شکایت شهرداری به دلیل چک پورکبگانی مدیر سابق این باشگاه بوده نیازمند تجدیدنظر می باشد، اما شهردار معتقد بود که چک مربوطه به باشگاه ایرانجوان و توقیف حساب قانونی بوده است.

رباب عبیدی- رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر: از سال گذشته خواستار گزارش شهرداری درباره بازپس گیری املاک در اختیار دستگاههای دیگر بودیم ولی هنوز گزارشی داده نشده است. با وجود این املاک، اجاره ساختمان برای شهرداری مناطق و سازمان ها اجحاف در حق شهر است.
همچنین با وجود مصوبه شورای شهر در سال گذشته مبنی بر پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان به تیم ایرانجوان در لیگ دو، ولی معاون مالی شهرداری می گوید به دلیل اختلافات این باشگاه، امکان پرداخت آن فراهم نشده، درحالی که چنین توجیهی پذیرفته نیست و وقتی مجموعه ای قانونی است، باید مصوبه شورا درخصوص آن اجرا شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.