هفته چهارم لیگ برتر جوانان استان/ادامه صدرنشینی پاس بندرسازان گناوه

شناسه خبر: 3176
تاریخ انتشار: 10 مهر 1396

مرتضی خضری: هفته چهارم لیگ برتر جوانان استان -برنا لیگ با انجام چهار دیدار در شهرهای گناوه، آبدان، بوشهر و دلوار به اتمام رسید. در بوشهر فجر بازی دو بر صفر برده را با مساوی ۲ بر ۲ عوض کرد. این تیم میزبان مجتمع گاز پارس جنوبی بود. امید اهرم سنگین‌ترین شکست هفته را در روزی متحمل شد که میزبان بود. دیدار این تیم با کارگر بنه گز در دلوار انجام شد و با نتیجه ۵ بر ۱ به سود کارگر خاتمه یافت. توحید آبدان روز سختی را در مقابل پیکان سپری کرد و در دقیقه ۲+۹۰ موفق به گلزنی شد و این دیدار را ۱ بر صفر برد. پاس بندرسازان گناوه هم در ورزشگاه شهید سراجی ۳ بر ۱ پیروزی برازجان را شکست داد تا در صدر باقی بماند و اما مهمترین حادثه هفته را هم شاهین دیلم به وجود آورد. این تیم که میزبان پارس برازجان بود قید مسابقات را زد و با اعلام انصراف از مسابقات کنار کشید.

در هفته چهارم لیگ برتر جوانان استان بوشهر فجر صبا در بوشهر آغاز خوبی داشت و به دو گل هم رسید ولی با نزدیک شدن به لحظات پایانی و اخراج علی‌رضا اسماعیلی اندوخته خود را از دست داد و بازی مساوی شد. فجر در نیمه نخست دو بار با ضربات محمد رستمی و محمدرضا تشانی تیر دروازه‌اش لرزید ولی با گلی که ابوالفضل رفیعی به ثمر رساند پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم فجر به گل دوم هم دست یافت. حرکت اسماعیلی و گل این بازیکن فجر را دو گله کرد اما وقتی اسماعیلی با شادی خود در مقابل نیمکت‌ مجتمع کادرفنی این تیم را تحریک کرد داور با کارت قرمز این بازیکن را اخراج کرد. با اخراج اسماعیلی تیم میهمان برای جبران جلو کشید و با گل‌های کسری حسینی و عباس پالیزدان بازی را مساوی کرد.

در مجتمع گاز پارس جنوبی حسام غلامیان و عباس پالیزدان عملکرد خوبی داشتند.

توحید آبدان در ورزشگاه شهدای این شهر روز سختی را در مقابل پیکان بدون امتیاز پشت سر گذاشت و با خوش شانسی سه امتیاز این دیدار را به دست آورد. حساسیت این بازی نگذاشت دو تیم فوتبال منطقی ارایه بدهند و بیشتر زمان بازی با درگیری‌های فیزیکی سپری شد. توحید در دقیقه ۲+۹۰ به گل رسید که این گل را سید هادی حسینی به ثمر رساند.

دیدار دو تیم امید اهرم و کارگر بنه‌گز هم از بازی‌های حساس این هفته بود که با پیشنهاد امید اهرم در دلوار انجام شد. امید که میزبان کارگر بود نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب حریف فوتبال بلد خود شد. شاگردان سامان بیداری در نیمه نخست با دو گلی که رضا اخترشهر به ثمر رساند پیروز به رختکن رفتند. در نیمه دوم هادی علوی برای بار سوم دروازه میزبان را باز کرد. بعد از این گل مهدی جمهیری یکی از گل‌ها را جواب داد اما گلزنی حسین خسروی و هادی علوی شکست امید را سنگین کرد.

در این دیدار امین مصری در دفاع راست کارگر روز خوبی را پشت سر گذاشت. حسین آریس هم بهترین بازیکن امید اهرم بود.

پاس بندرسازان گناوه در هفته چهارم میزبان پیروزی برازجان بود که این دیدار ۳ بر ۱ به سود نماینده گناوه به اتمام رسید. در این دیدار حرکات رضا حیاتی و امیر حسین موسوی فشار زیادی بر روی دروازه پیروزی وارد کرد و در این بین جایگیری دقیق اسحاق خلفی هم منجر به دو گل شد. در این دیدار رضا حیاتی هر وقت از جناح چپ پا به توپ شد خلفی را با دروازه‌ تک به تک کرد و خلفی هم دو بار پاس بندرسازان را به گل رساند. در این دیدار پاس بندرسازان مانند سه دیدار قبلی خود پرقدرت نشان نداد ولی به نتیجه دلخواه رسید. در نیمه نخست حرکت پا به توپ رضا حیاتی تا درون محوطه جریمه ادامه پیدا کرد و با جا گذاشتن مدافعین حریف توپ را در دو قدمی به خلفی داد که بغل پای این بازیکن گل اول بازی را به همراه داشت. این گل حواشی هم داشت.  بعد از این گل داور در حرکتی عجیب نقطه پنالتی را به سود پیروزی نشان داد. در حالی که اسحاق خلفی مدافع پاس به دلیل برخورد با بازیکن حریف سرنگون شده بود با حسین کشتکار برخورد کرد که داور این برخورد را خطا تشخیص داد و نقطه پنالتی را به سود حریف نشان داد. این ضربه را امید باقرزاده به گل تبدیل کرد. بازیکنان پاس بعد از این گل تمرکز خود را از دست دادند. این بازی در آخرین دقیقه نیمه اول باز هم گل داشت که این گل هم توسط خلفی به ثمر رسید.

در نیمه دوم پاس خیلی زود به گل رسید. حرکت سید امیرحسین موسوی و ضربه دقیق این بازیکن در زاویه مخالف به تور نشست تا میزبان حاشیه امنی داشته باشد. در دقایق باقی مانده حمید رضا یوسفی در میانه میدان تلاش زیادی انجام داد تا حریف نتواند به دروازه میزبان فشار وارد کند.

حسین کردوانی در آخرین نقطه خط دفاعی به خوبی امین حسین‌پور را کنترل کرد. سید امیرحسین موسوی تا دقایق پایانی استارت زد تا تیمش طعم چهارمین برد را بچشد.

در حاشیه:

داوران انگار نگاهی طلب‌کارانه به تیم زننده گل دارند. تیمی که به گل می‌رسد بی شک از بابت گل شاد است و این شادی را با هواداران، مربیان و نیمکت خود تقسیم می‌کند که این امر لحظاتی به درازا می‌کشد ولی داوران در اکثر اوقات با استفاده از کارت این شادی را بهم می‌ریزند. فرصت دادن به تیم زننده گل برای شادی در تمام دنیا دیده می‌شود. در جریان بازی پاس بندرسازان و پیروزی برازجان بعد از گل اول داور که برای آغاز مجدد بازی عجله داشت کادر فنی پاس بندرسازان را هم تهدید کرد که با دخالت ناظر ماجرا فیصله یافت.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.